Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed nieuws! en minder goed nieuws...

  22-7-2014 20:52:38
Lieve bruidjes,

Er is deze week veel gebeurd. Vorige week mijn juwelen gevonden en vandaag mijn schoenen. Volgende week eerste pas en ik heb buiten een hoepelrok al mijn accesoires eindelijk gevonden. Volgende week verzenden we de uitnodigingen en de feestzaal heeft me de twee zalen gegeven!!! Dus geen ander feest die dag! In de kleinere zaal met prachtig zicht op de vijver en de tuin voor de receptie en de grote zaal voor het avondfeest. Het terras is bovendien opnieuw aangelegd en dit jaar bieden ze zonder meerkost stoelhoezen aan. De zaal is aan het vernieuwen en aan het investeren in nieuwe zaken. Ik hou daarvan!
De priester is ook gekomen en hij heeft het misboekje goedgekeurd!
Volgens mij zitten we op schema, vervoer blijft wat moeilijk, maar we zijn ervoor aan het kijken. Tips zijn welkom! Ook tips dat ik geen zaken vergeet.

Het mindere nieuws is mijn zus die er echt opstaat om zelf naar de kerk te rijden. Ik begrijp het wel hoor, ze zal 8maanden zwanger zijn. Ik heb gezegd dat het goed is om geen ruzie te hebben. Onze band is al moeilijk genoeg.

En dan het slechtste nieuws: vandaag heb ik een speciale scan moeten hebben om te kijken of er niets mis is in mijn lichaam. Wat ze zoeken weet ik niet, maar ik heb al meer dan een jaar last van mijn buik. Volgende week weet ik de uitslag. Duimen omhoog!

Hoe ver zitten de mensen die rond mijn datum trouwen?

Groetjes Katrien

Katrien
19-1-2018
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1394


leen
27-9-2014
 Meld misbruik22-7-2014 21:19:14

Dag Katrien,

Wij trouwen op dezelfde datum! Ik hoop voor jou dat de uitslag goed meevalt! Das natuurlijk minder leuk zoiets... We duimen mee voor jou!

Groetjes
Leen



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik22-7-2014 21:57:10

Hey Katrien,
Ik duim ook voor jouw!
Succes en hopelijk geen al te slecht nieuws,kan me inbeelden hoe je u voelt,mijn
Mama wacht ook op wat antwoorden van de dokter!
Zeer frustrerend als je niet weet wat ze precies zoeken/onderzoeken
Grz Sofie xx



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 0:55:34

Hopelijk goede uitslag gekregen?



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik4-8-2014 18:18:35

Ja. Alles normaal. Ben ik blij!
Dank jullie wel voor de bezorgdheid.
Xxx



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 19:54:44

Ok wat ben ik blij... Groetjes en is graag gedaan hoor!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...