Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 38 dagen...

  22-7-2014 16:13:54

Nog 38 dagen en onze grote dag is daar....

Wat spannend!

Hoewel de belangrijkste dingen vastliggen moeten er nog een aantal dingen gebeuren waaronder: bruidsboeket, draaiboek, cadeautjes voor de kindjes ad kerk,...

deze week nog eens goed gas geven en dan is dat ook rond :)

het kan niet snel genoeg gaan :)


silvie
30-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1022


Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik22-7-2014 18:20:13

Hallo ,

Bij ons ook vandaag 38 dagen. Wij moeten ook nog wat dingen in orde brengen. Ik zal toch blij zijn als het 30/8 is. Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes, Lieve





Sanne
30-8-2014
 Meld misbruik22-7-2014 22:02:57

Hier ook nog een bruidje voor 30 augustus, wij moeten wel nog heel wat doen :-)
-cadeautjes getuigen
- cadeautjes ouders ophalen
- cadeautjes gasten afwerken
- bruidsboeket
- tafelschikking + idee daarrond uitwerken :-)
- draaiboek ook
- cadeautjes bruidskindjes + kindjes aan de kerk :-)
en ik vergeet wss nog een heleboel

damn als ik het zo oplijst nog heel wat werk en de tijd vliegt he! :-)

Komt wel goed!



joyce
16-8-2014
 Meld misbruik23-7-2014 5:46:47

Wat hebben jullie allemaal als cadeautjes? Wij gingen dit totaal niet doen, maar blijkbaar doet bijna iedereen dit:s dus mss doe ik toch wat inspiratie op...



silvie
30-8-2014
 Meld misbruik24-7-2014 10:21:54

hey hey,
idd veel mensen doen dit. nog geen idee wat wij gaan doen...
vandaag de jurk voor ons bruidsmeisje toe gekregen. Wat gaat ze mooi zijn. zometeen de proef voor men make-up en dan nog wa google'en voor een goede bloemist... Heel belangrijk ;)
als ik jullie niet meer zou horen voor 30.08... dames, geniet van jullie dag en stralen maar
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...