Terug naar overzicht
Lijkt mij ook een superleuk idee! Waar heb je dat gevonden?Groetjes,Caroline
Wordt 't die op www.depraatpaal.be ???Die is blijkbaar pas begonnen. "Beelden beschikbaar vanaf 1 februari"Ik heb al gehoord van een huwelijk met zo'n praatpaal. Zorg dat ie gericht staat naar de dansvloer.Je krijgt heel veel beelden van zatte mensen (die hebben blijkbaar meer moed :-p)Wij hebben gekozen voor een receptieboek... Is een stuk goedkoper. Je moet toch ergens kunnen bezuinigen é :-DGroetjes,Ilse12 mei 2007
Hi Sofie,Zoals je weet ben ik videograaf.Ik heb reeds wat "praatpaal" opnamen in de uiteindelijk DVD film ingelast.Wil je best mijn bevindingen mededelen maar ik weet niet of je dit op prijs stelt.Laat maar iets weten.GroetenFreddy
Die stonden op de beurs in Kortrijk en Gent, kost 350€.Vond t e superleuk idee, maar wel duur.
hey freddy,je mag gerust uw reacties meedelen indien je dit wil.Groetjessophie
Beste Sophie,Zoals gevraagd geef ik je graag mijn bevindingen betreffende een praatpaal.Eerst en vooral het is zeker en vast een leuk gebeuren.Veel hangt natuurlijk af wie iets zegt en wat/hoe men iets inspreekt.Het kan grappig en stijlvol worden maar ook platvloers.Hangt van je gasten af.Is las hieronder om de dansvloer als achtergrond te gebruiken.Doe dat in geen geval want alle achtergrond geluiden zijn storend.Storende achtergrondgeluiden kunnen de spreker verplichten hun stem te verheffen met het risico dat ze moeilijk te verstaan zijn. Doe het in elk geval op een rustige plaats.Verder kan een praatpaal nooit een gastenboek vervangen en dit om de volgende reden :Stel dat je een DVD hebt speelduur 60 minuten.Indien er bijv. 50 personen zijn die iets willen zeggen (bijv. 30 seconden)betekent dit 25 minuten film.Je huwelijksfilm kan nooit 25 minuten praatpaal als onderwerp hebben.Er blijft dan te weinig resttijd over voor al het overige van je huwelijksdag.Een praatpaal kan wel aanvullend zijn aan een gastenboek.Bijv. vijf minuten praatpaal verwerken in je DVD acht ik aanvaardbaar,zelfs leuk. Maar dit betekent maximum 10 man gedurende max 30 seconden iets zeggen.Iedereen moet dan voor zichzelf uitmaken of dat 350 euro waard is.Alternatief is :1. Je laat 2 DVD's maken. Een met uitsluitend praatpaal en de tweede " traditionneel " huwelijksreportage met een weinig praatpaal in verwerkt.Dit kost uiteraard nogal wat centjes.2. Je neemt een videograaf die tegelijkertijd ook even dienst doet als praatpaal. Zo heb je twee vliegen in een klap.Voor alle duidelijkheid dit is mijn PERSOONLIJKE mening op grond van wat ik ervaren heb bij de montage. Anderen kunnen misschien daarover van mening verschillen. Hopelijk heb je hier toch al wat aan.Laat aub eens iets weten als je een ander klokje hoorde en/of wat je beslist hebt.SuccesFreddy
Hi Sophie,Wij zijn vorig jaar naar een huwelijk geweest waar ze ipv met een gastenboek met een video-opname te werk gingen.Aan de uitgang van de zaal stond er iemand (dochter van 1 van de buren van het bruidspaar) met een camera, iedereen die doorging werd gevraagd om een berichtje in te spreken. Is eigenlijk ook wel een origineel idee. En misschien ook wel minder duur dan zo'n praatpaal. Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Wij hebben ook nog eens een videocamera geïnstalleerd op het huwelijksfeest van een vriendin. Het stond ook aan de uitgang en toch wat afgezonderd zodat iedereen daar zijn zegje kon gaan doen...Leuk en veel goedkoper dan die praatpaal denk ik.Groetjes, Valérie
lijkt me helemaal super, maar waar kan ik daar meer info over krijgen??? x
Beste Esther, surf naar www.depraatpaal.be voor de ECHTE praatpaal! Groetjes, Joost
Neem zeker de babbelbox niet!!onze dvd was helemaal mislukt!Geen beelden, 0.0!! Sorry zeggen ze en ze storten het geld terug.