Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videoboodschap

  21-7-2014 22:04:48
Wij hebben 2 mensen die komen filmen, we kunnen dus 1 camera gebruiken om videoboodschappen laten in te spreken, weet alleen niet goed hoe ik dat moet aanpakken/organiseren?

elke
25-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1464


elke
20-8-2016


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik22-7-2014 2:19:07

Ik veronderstel dat je het antwoord het beste kunt vinden bij de 2 filmers, die hebben hier toch ervaring mee?



LUC

 Meld misbruik22-7-2014 3:23:15

Elke,

Ik ga ervan uit dat de camera bij jullie bemand is. Je zou ervoor kunnen opteren om de cameraman te laten functioneren als een reporter. Hij kan bij de gasten rondkomen en peilen naar hun reacties. Op die manier kan je dus de videoboodschappen genereren. Of je stelt de camera en cameraman op, op een plaats waar iedereen voorbij komt, op een vaste locatie. Wanneer iemand spontaan iets wil inspreken start de cameraman de opname. Het is op dit laatste principe dat LuckysDvDBabbelbox is gebaseerd. Alleen is de LuckysDvDBabbelbox volledig automatisch. Hij filmt en fotografeert wanneer iemand op de voetplank gaat staan. Veel plezier.




Jarne

 Meld misbruik20-8-2014 10:16:51

Best aan het bedrijf vragen waar je geboekt hebt. Zij weten dit het beste door hun ervaring en kunnen perfect inschatten waar en wanneer dit gebruikt moet worden.



Meggie
8-8-2015
 Meld misbruik25-12-2014 0:03:45

Wij hebben dit ook lang overwogen maar ondertussen hebben wij al enkele huwelijken achter de rug (in onze vriendenkring is een huwelijksboom aan de gang ;-) ) en wij zijn van dit idee afgestapt. Wij krijgen toch de indruk dat op die babbelbox vooral veel zatte zever verkocht wordt en weinig serieuze dingen. Dat kan natuurlijk wel grappig zijn maar wij denken dat het absoluut geen meerwaarde zal zijn achteraf.
In een gastenboek wordt ook wel eens gezeverd maar hoe later op de avond, hoe minder ze daar nog naar kijken dus de 'serieuzere' dingen ga je toch daar in vinden. Maar dat is ook weer persoonlijk natuurlijk ;-)
Veel succes!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info