Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel gastenboek

  21-7-2014 18:27:39
Hoihoi,
We zijn op zoek naar een originele manier om de gasten een woordje te kunnen nalaten tijdens het avondfeest. Liefst geen gewoon boek, maar wel iets origineel.
Tijdens het feest van een vriendin zag ik dat ze zelf postkaartjes had gemaakt met foto's van hen op de voorkant en daarop mocht iedereen dan iets schrijven, deze werden dan in een oude koffer (reiskoffer) bewaard voor hen :) Maar zoiets kan ik dus niet doen, daar zij ook op mijn feest zal zijn ;)
Hebben jullie ideetjes?
Thx!

Karo
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2227


Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik21-7-2014 18:41:07

Je kan een grote puzzel laten maken van jullie en op de achterkant van de puzzelstukken laten schrijven. Of als je een photobooth hebt waar de foto's uitkomen of een polaroid dan kan je die foto's laten plakken in een boekje waarbij de gasten ook nog eens hun bericht naast schrijven. Ik heb ook al is een Jenga spel gezien waar elke gast op de houten blokjes mocht schrijven... vind ik ook leuk. En nog een laatste die ik ook leuk vind: een grote fles waar iedereen een opgerold papiertje met zijn boodschap in kan laten 'message in a bottle'. Jullie kunnen dan, 1 jaar later, als koppel de boodschappen samen lezen op jullie huwelijksverjaardag. Ik zou het ook zo communiceren aan de gasten bij de fles.



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik21-7-2014 18:42:40

Wij hebben jengablokken laten maken waar de gasten iets kunnen op schrijven.
Op pintrest kan je nog andere leuke ideetjes vinden



LUC

 Meld misbruik21-7-2014 20:46:30

Karo,

Een origineel gastenboek is misschien wel het digitale gastenboek.

Beeld - en foto opname in hoge definitie. Voor de ene een FilmBooth, voor de andere een fotobooth. Ook wel gekend onder de naam Babbelbox. Een origineel aandenken. Jaren later beleven jullie nog steeds de sfeer en emoties van weleer. Lucky's DvDBabbelbox biedt jullie de mogelijkheid een keuze te maken uit 4 flexibele opties.

Check www.luckysdvdbabbelbox.be




Inge
22-8-2015
 Meld misbruik22-7-2014 7:41:21

Je zou kunnen een fotoboek laten maken met foto's van jullie in, en dat als gastenboek gebruiken. Ik heb dat eens op Pinterest gezien en vind dat wel leuk :)
http://www.pinterest.com/pin/505177283174772616/



Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik22-7-2014 7:58:29

Wat je ook kunt doen is een wensboom waar iedereen zijn wens voor jullie als nieuw bruidspaar inhangt.
Wijzelf hebben lege bierviltjes waar iedereen een tip of wens voor ons op mag schrijven.
mijn partner heeft lange tijd in een kroeg gestaan en spaart bierglazen dus dat past wel.
Mijn bedoeling is om dat na de bruiloft te verwerken in een schilderij



Karo
20-6-2015
 Meld misbruik22-7-2014 19:39:08

Thx! Leuke ideetjes! :)
Hoeveel kost de babbelbox?
We zouden waarschijnlijk thema FILM nemen :) dus gaan beginnen brainstormen in die richting.. een filmpje laten maken lijkt me alvast gelinkt, maar eventueel 'recensies' laten schrijven over onze film/ ons verhaal/ onze trouw als gastenboek is mss ook leuke link.. maar hoe zoiets praktisch uitwerken..?



LUC

 Meld misbruik22-7-2014 20:39:06

Karo,

Afhankelijk van de locatie en de gekozen optie (4 keuzemogelijkheden) variëren mijn prijzen tussen 140€ en 240€ . Een Email of een belleke kan wonderen doen.

Check ook onze Facbookpagina http://www.facebook.be/babbelbox




sandra
23-5-2015
 Meld misbruik23-7-2014 19:53:03

'k Heb ook al eens gezien dat er op alle tafels oude sleutels lagen met een leeg briefje aan, zo kon iedereen zijn 'sleutel voor geluk' opschrijven voor het koppel en nadien aan een sleutelrekje hangen. was ook wel mooi.
feestviltjes zijn ook wel leuk.



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik23-7-2014 21:09:34

Wat ik ook van een vriendin gehoord heb, is dat zij allemaal oude platen (muziek) op een tafel gelegd hadden en dat de gasten daar met een witte stift hun wensen konden opschrijven. Zij heeft deze na het huwelijk ergens in huis opgehangen. Lijkt mij ook wel leuk.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-8-2014 0:30:24

Luc ik heb je fb pagina leuk geklikt. Ik bekijk het later eens...
Inge kan je zien hoeveel zo een boek kost want lukt niet echt bij mij...tnx



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik4-8-2014 12:59:15

Hey Mieke,

Je kan de fotoboeken bij verschillende websites laten afdrukken, de prijzen zijn rond de 20 euro meestal. Maar het hangt af van hoeveel pagina's je wil toevoegen, welk formaat je wil, harde of zachte kaft, ... Ik maak soms wel eens fotoboeken via www.smartphoto.be , ben wel tevreden over de kwaliteit daar ook.

Succes ;)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:08:11

Oooh super bedankt ook met fotokes erin? En welke prijs hetzelfde ongeveer?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...