Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes eind augustus

  20-7-2014 18:25:46
Heey lieve bruidjes allemaal.

Met nog 32 dagen op de teller begint ons trouwfeest nu echt heel dicht te komen.
Ik vroeg me af wat er de laatste weken/ dagen nog allemaal geregeld wordt?
Ik heb namelijk het gevoel dat alles in orde is, maar ik wil niets vergeten zijn.

Graag een antwoord

x Anneleen

Anneleen
22-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1008


Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik20-7-2014 21:53:59

Ik zit met hetzelfde gevoel, met nog 24 dagen op de teller komt net wel heel dicht bij 😃 ik heb de lijst hier op de site zelf even overlopen en dan een checklist gemaakt voor de dingen die pas de laatste week nog moeten



Evelien
16-8-2014
 Meld misbruik21-7-2014 21:42:34

Ik heb het beetje hetzelfde gevoel, waar maakt iedereen zich zo druk over ;) alles op tijd starten, ben je snel klaar met alle dingen en kan je sneller genieten! :)



Lies

 Meld misbruik22-7-2014 10:50:33

Hier net het tegenovergestelde.
Nog 1000 en 1 dingen die geregeld moeten worden.

Een huis kopen, verbouwen, verhuizen en dan beslissen om ook nog te trouwen die zomer, het was misschien niet mijn slimste beslissing ooit.

Sinds dit weekend heeft gelukkig wel iedereen kleding en schoenen. Deze week staan op het to-do lijstje brouwer (cava en wijn hebben we al), bloemist en concrete afspraken voor het eten met de suite 's middags (is bij familie in de zaak dus dat komt wel goed).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...