Terug naar overzicht
Hallo,
Nog bruidjes aanwezig regio west vlaanderen? Over allerlei feestzalen vind je hier veel info terug maar over Salons Cortina in Wevelgem helaas niet veel (recents) te vinden. Is er iemand die in het voorbije jaar of in de nabije toekomst daar een feest meegemaakt heeft of zal meemaken? Wij trouwen er volgend jaar en zijn er al tientallen keer geweest maar nog geen huwelijk daar meegemaakt sinds de overname twee jaar geleden. Zou goed zijn voor mijn gemoedsrust daar één en ander over te lezen :-) :-)
De feesten zijn daar heel goed boor voor een huwelijk en het eten daar is ook SER men man is daar de chefkok en er is daar altijd ambiance en hoeveel man zou je hebben is voor de zaal
alles is al geboekt hoor we trouwen in de limoges zaal ;-) maar ben wel blij hier iets over te horen want alle voorgaande berichten dateren nog van de vorige uitbaters en dat vond ik wat jammer, alvast bedankt voor de reactie ;-)
Aja de Limoges is een schone zaal en de reactie is graag gedaan
Prachtige zaal!!! Wel soms wat groot als je met niet zoveel bent maar daar heb ik natuurlijk geen zicht op bij jullie. Is ook een zéér lekker dessertbuffet! Wij vonden het vooral spijtig dat dit niet lang bleef staan. Onze vrienden en wij hadden de "eerste" keer niet zoveel meegenomen op ons bordje omdat we er vanuit gingen dat we nog een tweede keer zouden mogen langsgaan (want er was superveel keuze) maar tegen dat ons bordje leeg was, konden we al niet meer terug. Was dus handig geweest om dit te weten zodat we de eerste keer ons bordje goed konden vullen :p
Prachtige zaal!!! Wel soms wat groot als je met niet zoveel bent maar daar heb ik natuurlijk geen zicht op bij jullie.
Is ook een zéér lekker dessertbuffet! Wij vonden het vooral spijtig dat dit niet lang bleef staan. Onze vrienden en wij hadden de "eerste" keer niet zoveel meegenomen op ons bordje omdat we er vanuit gingen dat we nog een tweede keer zouden mogen langsgaan (want er was superveel keuze) maar tegen dat ons bordje leeg was, konden we al niet meer terug. Was dus handig geweest om dit te weten zodat we de eerste keer ons bordje goed konden vullen :p
De Limoges is de grote zaal niet hoor das escoffier die met de grote luster de Limoges is een iets kleinere zaal maar ook een hele mooie
ow is idd escoffier bij ons ,Limoges had het moeten zijn in de eerste plaats want wij dachten dat we met te weinig waren (135) voor de grote zaal maar toen vertelden ze dat je met 130 moest zijn dus dat het kon ...dank voor de reacties k zie het al meer zitten , en ook merci voor de tip met het dessertbuffet , handig om dit op voorhand te weten.... grtjs
Ja kan wel vragen of het desserten buffet iets langer kan blijven staan ze denk ik Kzou eens moeten van vragen aan men ventje die si de baas van de keuken
mo da zou nu nen keer super zijn !! ik heb in het najaar nog een afspraak met chris en k zal er dan anders wel naar vragen of er een mogelijkheid is dat het iets langer blijft staan , zou gewoon niet graag hebben dat er achteraf iemand nog in iets zin had en daar de kans niet toe kreeg... we zijn niet veeleisend maar ik heb zelf een restaurant en weet dat ik ook graag heb dat iedereen met een tevreden gevoel naar huis gaat, verder heb ik alle vertrouwen in salons cortina hoor :-)alvast bedankt!
Het dessert buffet doen ze meestal weg om op te ruimen en hun personeel te kunnen naar huis sturen, is het eerste dat je altijd moet "eisen" en niet efkes vragen of het nog wat langer kan blijven staan. Laat je niet doen.Het dessert buffet is ook één van de grootste happen uit jullie zaalbudget, denk daar maar eens aan...en alle genodigden willen over het algemeen meer dan één maal gaan kiezen uit al die lekkere toetjes, daar doe je het toch voor.Mijn ervaring leert dat de koppeltjes veel te weinig durven vragen en eisen terwijl het hun centen zijn. Jammer. Lees ook zoveel mogelijk alle forums door, overal gouden tips te vinden.Veel succes en de zaal is anders wel oké.
Hallo ik heb het gevraagd aan men partner en het dessertenbufifet kan langer blijven staan ook kun je het op een tafel laten plaatsen en in de zaal zetten tis zoals jullie het willen zegt men man maar je moet er zeker achter vragen maar dat is zeker en vast geen enkel probleem. Oor het desserten buffet en Patrick idd zeden het desserten buffet weg zoals u zegt. Maar in de Cortina is de klant de koning en ik ik weet dat ze daar zeker luisteren wantij ben daar ook vaak om te helpen in de keuken en me. Mandie is ne goeie chef,ok en doet wat er hem ger. aandorst. Dus dit isgeen enkel probleem hopelijk u hier bij mee te geholpen hebben
Gevraagd wordt zie nu er fouten in men tekst staan
Ik bedoelde niet de cortina maar de zalen in t algemeen, altijd goede afspraken maken gelijk waar, dat is mijn oordeel, groetjes.
dank u wel voor de reacties , k zal er zeker aan denken ons niet te laten doen ,maar tot nu toe heb ik de indruk dat men er bij salons cortina alles zullen aan doen om onze dag meer dan geslaagd te maken! :-) :-)
Hallo wij hebben vorige week zaterdag een afspraakje gehad met de cortina en het was super.Gewoon binnenkomen in de zaal was al een wauwgevoel.We trouwen in juli 2017 dus nog tijd genoeg maar we willen al een beetje ons budget berekenen.Wij hebben ook gevraagd of het desserbuffet een eindje kon blijven staan en de eigenaar heeft gezegd tot aan de openingsdans.Dus ik denk dat we een tweede keer ons bordje kinnen vullen.Hopelijk hebben jullie een superfeest gekregen en er ook van genoten.Groetjes van een nerveuze bruid