Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend suite kledij west vlaanden waar ????

  17-7-2014 21:22:57
hoi allemaal ,
mijn broer heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd in spanje 13/6/2014 en ging normaal in mei trouwen maar wegens de ernstige ziekte van zijn mama trouwen ze nu 13/9/2014 . De vereiste voor de suite is roze
Nu ik zou graag iets vinden zoals de jurkjes in anne sophie smartshopping ( http://www.anne-sophie.be/nl/collecties/index.php?Lookb... )
of p&c antwerpen (ik had daar een superleuk jurkje aan met veel bling bling maar helaas int groen :-( )

ik ben hier in de west vlaanders al naar wat bruidswinkels geweest maar veel hangt er niet meer en is gelijk toch veel stijvere (en duurdere) bedoening dan bij de bovengenoemde winkels
de solden in deze winkels valt de prijs soms mee maar dan of geen roze of veels te groot .
dus mensen van de streek hebben jullie tips waar ik nog eens kan kijken?
ik vrees anders niets roze te vinden hoewel mijn broer zegt dat de nieuwe collectie int roze is heb ik daar in de winkels nog niet veel van gezien de nieuwe collectie die nu uithangt is veel zwart blauw en oker kleur
help me

tima
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2319


Alessia

 Meld misbruik17-7-2014 21:30:35

Als je het ziet zitten wat verder te rijden, dreamdresses in Arnhem (Nederland).



Christ

 Meld misbruik17-7-2014 21:43:30

Robel Roeselare al geweest?





tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-7-2014 23:14:05

ja maar ze hadden maar jurken meer vanaf maat 40 en daar zat dan 1 roos jurkje in
tzal niets anders opzitten dan naar waasland shopping center te rijden zeker



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik19-7-2014 15:29:29

Linea raffaelli in Brugge?



Elien
1-5-2015
 Meld misbruik19-7-2014 16:08:45

Misschien Conny in maria-aalter?
Is net Oost-vlaanderen maar daar hebben ze veel suitekledij. Misschien zit er iets tussen voor jou?



isabel
11-4-2015
 Meld misbruik19-7-2014 21:18:06

Prima donna in Deerlijk... Misschien kunnen zij u helpen... Zeer vriendelijk en behulpzaam...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik20-7-2014 20:16:09

Bij bruidskledij Steven hangen ook suitejurkjes ! Maar heb die zelf niet bekeken :-)
Jammer dat het in kleur moet, dan nog roze...

Niets tegen roze hoor, vind ik zelf wel een leuk kleur, maar ik zou mijn gasten niet tot dat kleur verplichten... Is er niet veel tegenwerking?



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik21-7-2014 12:56:35

ik raad je aan naar een turkse/marrokaanse bruidswinkel te gaan daar gooien ze u dood met die modelletjes in alle kleuren en tinten :D ook zijn ze naar mijn ervaringen altijd super behulpzaam en is bestellen geen enkel probleem voor hum en prijs zit meestal ook heel goed!



Iris
15-8-2014
 Meld misbruik22-7-2014 20:43:06

Hey Tima, als je helemaal naar Waasland Shopping gaat rijden, dan zou ik toch even bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem stoppen. De collecties verschillen ook van winkel tot winkel...



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik22-7-2014 22:17:42

@scari
Weet je soms waar ik zo een Turkse/Marokkaanse bruidswinkel vind
Grz Sofie



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik22-7-2014 22:20:58

Oeps bedoelde @ Shari



tima
8-9-2012
 Meld misbruik28-7-2014 22:55:05

ben in rue de brabant geweest in brussel (veel van die turkse winkels) maar mijn hart was al verkocht aan een kleedje uit antwerpen dus ben ik met de trein terug gegaan en heb dat kleedje met een heel mooie rug vol steentjes :-) en dit voor €99 in de solden in een soort oud roze.
in rue de brabant heb ik welliswaar een mooi grijs kostuumpke voor mijn zoontje gevonden. gelukkig want het moest een grijs kostuum zijn met wit hemd en roze das (probeer dat maar eens aan een 6 jarige jongetje te verkopen (roos is voor meisjes mama !!! ) ) nu met de solden heb ik dit kunnen kopen voor €38 . voor die som heb ik : geklede schoenen zwart , wit hemd , roze das (welliswaar met een fijn paars streepje in ,maar zo wilde hij hem toch dragen want tis nu een anderlecht das ) grijs kostuum jas , broek , gilet in stof van kostuum . vind ik wel een mooie deal .

@ jolien : tja roze is ook mijn ding niet . maar ze dulden niet veel tegenspraak dusja plooien dan maar ( stiekem wel gelachen dat moeder bruid ook niet zo enthousiast was tenslotte niet iedereen past goed met roze . ik heb bvb geen enkel kleding stuk met ook maar een hint van roze ). khad nochtans een super mooie jurk aan (mijn zoontje zei dat ik op een princess geleek ) maar helaas groen ( deze maar dan in een mooie intens groen http://www.fashionid.de/niente/damen-cocktailkleid-mit-... )

dit is mijn kleedje maar dan in oud roze http://www.fashionid.de/niente/damen-cocktailkleid-mit-...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...