Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen is het aan ons!

  17-7-2014 9:44:50
Lieve aanstaande bruidjes,

Met nog maar een kleine 15 uur op de teller is het morgen eindelijk aan ons om te gaan trouwen. De zenuwen beginnen nu echt wel te komen. Het weer zit ons in elk geval mee al zal het wel behoorlijk afzien zijn met de warmte, maar ik zal niet klagen beter als al die regen van afgelopen tijd.
Vandaag de trouwlocatie versieren de tas naar het hotel brengen, trouw geloften uitprinten mijn nageltjes laten verzorgen. Dringt nog niet echt tot me door dat het morgen al zover is!
Spannende spannend allemaal, de laatste maanden zijn omgevlogen ik vraag me wel eens af waar op eens de tijd gebleven is. Dus aan alle aankomende bruidjes geniet van alle voorbereidingen want het lijkt in het begin nog zo ver weg maar de tijd vliegt voorbij.

Groetjes Claudia

claudia
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1063


An
20-6-2015
 Meld misbruik17-7-2014 9:56:35

Spannend :-)
Geniet er morgen volop van!!!!



Ils
1-8-2014
 Meld misbruik17-7-2014 10:47:03

Wat leuk!!!

En het is waar eerst lijkt alles nog zo ver maar dan plots komt het

héél dichtbij.

Geniet ervan!





Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik17-7-2014 11:55:46

Veel succes morgen en geniet ervan!!!
De tijd vliegt inderdaad heel snel voorbij.



Lies

 Meld misbruik17-7-2014 12:00:52

Veel plezier en geniet ervan!



Sandra
18-7-2014
 Meld misbruik17-7-2014 15:43:44

Veel plezier morgen! Wij trouwen dan ook in de hitte :) Maar zoals je zegt, veel liever dit dan massa's regen! Ik had geen zenuwen, maar het begint toch goed te komen zenne... Straks nog de kerk versieren en dan is hopelijk alles geregeld... Geniet ervan!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-7-2014 18:48:33

hihihi..hier ook nog genen stress ze! Maar ook nog veel af aan het werken vandaag... Vermoed nog een uurtje werk en dan eindelijk wat rust :-)

De mama, zus en bruidsmeid komen slapen, ladiesnight dus ;-)

Inderdaad, liever dit weer dan de regen van vorige week ;-)

Geniet er allemaal van he! Gaan wij ook doen :-)






Karen
10-10-2015
 Meld misbruik17-7-2014 22:06:38

Een super dag gewenst morgen!!! Genieten is de boodschap!!



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik18-7-2014 9:41:45

Ik wens jullie alvast proficiat!! Het weer zit in ieder geval mee , geniet van elk moment en ben al benieuwd naar het verslagje van jullie mooie dag !!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...