Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes van zaterdag 19/7

  16-7-2014 12:18:41
Wie trouwt er nog deze zaterdag? Het weer zag er lang onweerachtig uit, maar duimen dat het onweer pas 's nachts doorbreekt! :) Mijn gevoel zegt van wel!

Hebben jullie nog veel werk? Wij moeten enkel nog de enveloppen maken voor de zaal met naamkaartjes in, deze morgen brengen en vrijdag de bloemen gaan zetten in de kerk. Duimen dat er geen begrafenis is!

Veel plezier nog op de laatste dagen!! Spannend!!

Kim
19-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1177


zefanja
12-7-2014
 Meld misbruik16-7-2014 14:31:23

Hey kim,

Wij trouwen ook zaterdag, ik blijf constant naar het weerbericht kijken:-) maar volgens mij zal het wel nog redelijk zijn!(laat ons hopen) .
Wij gaan juist vrijdag naar de zaal, voor de bedankertjes al klaar te zetten, de naamkaartje heb ik vorige week al gaan brengen samen met tafelplan.dat ging de feestzaal allemaal doen, en voor de rest is alles klaar,inderdaad allemaal heel spannend!
Dat het maar snel zaterdag is he!

Geniet van jullie dagje!!
Gaan wij ook doen!
Groetjes



ma
19-7-2014
 Meld misbruik17-7-2014 9:04:37

We trouwe ook zaterdag.
Voor het weer zitten we ook continu te kijken wat ga het worden.
Vanaf vandaag gaan we naar de zaal om alles klaar te zetten.
Dus nog eventjes druk verder werken.


Geniet allemaal van de grote dag.
Groetjes



mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-7-2014 10:09:45

Wij trouwden vorig jaar in deze periode, toen was het ook zo heet en onweerachtig. We hebben 's morgens een verschrikkelijk onweer gehad: het was zo donker als 's nachts, en voor het eerst in zeven jaar dat we hier wonen viel er zoveel water dat het in onze keuken binnengelopen kwam van onder de keukendeur! Man heeft zijn kostuum even opnieuwmoeten uittrekken om te dweilen... ik kwam bij de schminkster buiten en stond tot aan mijn enkels onder water met gelukkig plastieken teenslippers aan. :-)

Gelukkig klaarde het op tegen dat we effectief aan trouwen toe waren (12u30). Heel de namiddag stralende zon voor de foto's, warm en zwoel. In de namiddag na de foto's de trouwjurk even uitgetrokken om thuis te douchen en even te rusten en een wandeling met de hond te maken. 's Avonds de receptie voor de zekerheid toch maar binnen gedaan, maar uiteindelijk is het pas rond 23u opnieuw beginnen onweren, maar daar hebben we binnen eigenlijk niets van gemerkt. We zaten in een zaal op niveau -1, was nog even bang dat het zou onderlopen, maar is niet gebeurd. :-)

Dus zelfs als het in de dag zou onweren, komt altijd wel goed hoor! En meestal is het toch zo dat het pas 's avonds regent op zo'n warme dagen. Concentreer je op de leuke dingen, dan ben je de kleine dingetjes die misschien mislopen zo vergeten.

Veel plezier!



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik17-7-2014 19:00:09

Wauw wat een verhaal, Mona! Ik denk dat wij heel veel chance gaan hebben en dat het pas 's nachts gaat beginnen!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik18-7-2014 9:24:50

Bwa, zo spectaculair is dat nu ook weer niet hoor. Op onze trouwdag is er wel een trouwzaal in het Antwerpse ontruimd omdat het water binnen 40cm hoog stond.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...