Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 11/07/14

  15-7-2014 20:41:12
Hey iedereen!
Ik heb niet veel op dit forum gezet, maar genoot al om alles te lezen en dingen op te pikken...
Vorige vrijdag zijn we dan eindelijk zelf in het huwelijksbootje gestapt, en ondanks de weersvooruitzichten was het een fantastische dag!

's Ochtends was ik samen met de fotograaf en schoonzus om 06.30 bij Coiffure Kelly in Vlierzele, daarna zijn we naar mijn ouderlijke huis in Mespelare gereden om ons daar klaar te maken. tegen 9.45 kwam mijn man toe met de pompier! Wat zag hij er goed uit!
na eerst enkele foto's genomen te hebben met onze 2 fotografen gingen we naar het gemeentehuis van Erpe-Mere om ons te verbinden voor de wet. Na het wettelijke gedeelte gingen we terug naar Mespelare om broodjes te gaan eten met de suite, na het eten zijn we dan onze foto's gaan trekken aan het sas van Denderbelle/Mespelare en aan het bankje van onze eerste ontmoeting. Om kwart na 2 was ik terug thuis om mij klaar te maken voor het kerkelijk huwelijk om 15.00, aangezien de kerk naast de deur is had ik nog tijd genoeg! Het kerkelijk huwelijk was wel een beetje een afknapper, de pastoor kwam eerst en vooral te laat, volgde het boekje ( wat we samen hadden opgesteld) niet, vertelde ineens een verhaal over een man en een jongen met het Down-syndroom( volgens hem gewoon een mongool), zei halverwege de mis dat hij het altaar wou verzetten omdat hij zich benepen voelde, hield een minuutstilte en een offerande... kortom we denken dat hij niet besefte wat hij deed :-)
later konden we hier gelukkig om lachen! Na de ceremonie stonden al mijn kindjes van het eerste leerjaar klaar met een ballonnetje om los te laten! gewoon fantastisch!
Daarna naar de receptie met aansluitend het eten en het dansfeest, we hebben tot in de vroege uurtjes gedanst en genoten van dit alles!

Graag wil ik volgende mensen nog even in de kijker zetten:
Kelly van Coiffure Kelly in Vlierzele!
Geert Vyverman en Collega Gert van Fotofelux
Dj Tom Cosyns van detrouwfeestdj.be
Al het personeel van De Groene Wilg in Erembodegem
en al derest die erbij was of wie ik vergeten ben ;-)
om van onze dag een onvergetelijke dag te maken!!!
Hierbij enkele voorlopige foto's van onze fotograag:
https://www.facebook.com/frederik.baeyens.3/media_set?s...

En onze Timelapsevideo van in de kerk: https://www.youtube.com/watch?v=NdGAZjF9aBA


Tiffany
11-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1660


Milou
21-6-2014
 Meld misbruik15-7-2014 21:07:47

Mooie foto's!!! Je filmpje kan ik helaas niet zien:( gefeliciteerd!



Mien
5-9-2015
 Meld misbruik15-7-2014 21:08:14

Eerst en vooral een dikke proficiat!! :-)
Maar op beide links komt op te staan dat ze niet beschikbaar zijn..



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik15-7-2014 22:32:01

van harte gelukgewenst Tiffany met jullie huwelijk !! Uit het verslagje kon ik opmaken dat jullie gelukkig konden relativeren... en er achteraf es hartelijk om lachen... keep this spirit ! veel geluk...



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik16-7-2014 9:00:57

Ik krijg alles open. Mooie foto's en leuk filmpje :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info