Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

light in the box

  15-7-2014 16:13:16
Hoi,

Zijn er bruidjes die ervaring hebben met online kopen bij light in the box? Voor de dingen die ik nodig heb kan ik daar nu precies super goede koopjes doen maar weet niet goed of het te vertrouwen is?

cecile
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1408


Melissa
16-8-2014
 Meld misbruik15-7-2014 17:52:51

Ik heb daar onlangs een aantal bedankjes, een kort trouwkleedje en een aantal handtasjes besteld. Allemaal super. De verzendkosten zijn wel hoog, hou daar rekening mee en je moet de levering goed in het oog houden. Die gaat via DHL, maar eenmaal je levering in Brussel bij DHL is aangekomen moet je bellen naar DHL als je levering daar blijf staan. Dat betekend dat je douanekosten moet betalen. Als de douanekosten betaald zijn krijg je een leveringsdatum. Ik heb er ongeveer een maand op moeten wachten, maar ben er wel tevreden van.



Inne
9-8-2014
 Meld misbruik16-7-2014 7:55:19

Heb al veel besteld daar, maar als uw pakket beschadigd is dan heb je pech. Ik heb verschillende mailwisseling over een pakket gehad, uiteindelijk hebben ze mij een kortingscode doorgestuurd die niet werkte. Toen ik dit wou melden hadden ze het dossier reeds gesloten.

Als je boven de 22 euro besteld mag je zeker 35% kosten bijrekenen (inklaringskost + btw).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...