Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 juli bruidjes

  14-7-2014 6:59:21
Na 1,5 jaar aftellen is het vrijdag onze beurt om te trouwen, ben nog vrij rustig, wat ik me zelf kennende niet verwacht had. Al heb ik soms wel de kriebels. Het weer ziet er gelukkig al weer wat beter uit hopen dat dat ook zo blijft! Wie trouwt er nog vrijdag 18 juli? Geniet er nog even van en dat het vrijdag een top dag mag worden. Hoop dat ik de zenuwen nog kan blijven onderdrukken.

claudia
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 993


Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 9:08:32

Hey Claudia, bij ons is het ook zo ver :-). Qua zenuwen is het goed gegaan tot gisteren, ik wist precies met mezelf geen blijf!!! Zal hopelijk vandaag wel beter gaan, kan ik terug in de ronde schieten om de laatste details te regelen :-)
En dat het vrijdag een top dag gaat worden daar ben ik van overtuigd :-)




Kim
19-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 11:08:34

Ik trouw zaterdag, dus hopelijk blijft het goede weer van vrijdag nog wat langer hangen! We gaan wel zweten vrees ik :) Geniet ervan!!



Sandra
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 11:08:49

Wij trouwen ook de 18de! :) Ik heb hier ook al wakker gelegen van weer... Maar we zullen het moeten nemen zoals het komt... Hier moet er wel nog het een en ander geregeld worden, vanmiddag naar de feestzaal, we wachten nog op de trouwringen,... Maar ik zie er enorm naar uit! Net bezig aan de speech, hopelijk heb ik wat inspiratie :) Geniet nog van de laatste voorbereidingen mede-bruidjes!



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 12:07:44

Ja, zweten zullen we doen ;-) Allé ik ben dan toch niet de enige die nog het één en ander moet doen :-)



deborah
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 14:39:04

jullie zijn zeker de enige niet, ook wij trouwen vrijdag, en
het werd bang afwachten naar het weer. de zenuwen komen nu
geleidelijk op gang. er zijn nu veranderingen in onze gasten en dat
maakt het extra stressy !!! maar met mijn trouwkleed is alles in orde
en alles staat al klaar. nu nog werken tot donderdagmiddag en hopelijk
blijft alles zo vlot gaan. Succes en geniet van jullie dag vrijdag !



debora
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 21:09:07

Brrrr... ik heb toch nog wat zenuwen ze!

Niet voor de dag zelf, maar voor alle regelingen die mislopen.
Het restaurant dat vandaag ineens de planning wijzigt, diegene die ons hapjes kwam bakken heeft afgebeld vorige week, een garçon heeft vorige week afgebeld...
Het is voor sommige precies heel moeilijk om zich aan de afspraken te houden!!

Ze voorspellen heel warm weer voor te vrijdag, maar het is dat of regen, dus echt ideaal is geen van beiden he ;-) Maar zoals iedereen zegt, we zullen het nemen zoals het komt...

Raar genoeg heb ik voor vrijdag zelf (nog) geen zenuwen! Misschien omdat ik nog zoveel kleine details moet afwerken...

Vandaag men laatste dag van de week gewerkt se! Morgen men trouwkleed afhalen...Zo spannend :p

Geniet er allemaal van te vrijdag (en zaterdag) he :D




Severien
18-7-2014
 Meld misbruik14-7-2014 23:40:24

Idem ditto hier! Nog heel wat kleine details af te handelen dus de zenuwen zijn er nog niet :-)
Het weer ziet er voorlopig ok uit! Liever 30° dan regen dus zolang het niet regent, ben ik blij ;-)



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik15-7-2014 6:54:46

Dat is dus blijkbaar ook een terugkomend fenomeen, hier gisteren ook nog 2 mensen afgebeld!!! Das niet echt iets waar ik blij van word!!!!

Dames, hoe dan ook het wordt een prachtige dag, geniet met volle teugen en ik kijk alvast uit naar de verslagjes van jullie dag :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...