Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaringen met het bruisdhuis in Merksem?

  13-7-2014 13:35:25
Hey,

Ik ben aan het twijfelen om naar het bruidshuis te gaan kijken, maar ik heb er al heel wat negatief van gehoord. Vandaar mijn vraag klopt dit? wat waren jullie ervaringen?

liefs,
Astrid

astrid
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1040


Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik13-7-2014 15:58:36

Hey Astrid!

Ikzelf heb mijn kleed daar gekocht , ik moet eerlijk zeggen ik was er ook niet gerust in na de vele negatieve commentaren te lezen hier op het forum, maar heb het er toch op gewaagd. Als je niet probeert weet je het zelf niet dacht ik ;-). Ik werk zelf in een winkel, dus klantvriendelijkheid en een luisterend oor voor de klant is iets wat ik heel belangrijk vindt en ik moet zeggen bij deze winkel heb ik geen enkele negatieve opmerkingen ondervonden toen ik ben geweest. Ze waren niet opdringerig ( alhoewel ik dit ook direct laat blijken dat ik eerst op mijn gemak wil kijken ;-) ), heel vriendelijk en behulpzaam, mocht de jurken passen die ik wou.

Misschien dat er wel mensen zijn die dit negatief ervaren hebben, maar bij mij was dit alleszins niet. Ik heb dan ook mijn kleed daar besteld, ondertussen al terug geweest voor te passen en zo, heel tevreden hoor :-) ! Elke winkel/verkoopster is niet voor iedereen hetzelfde, het is natuurlijk hoe je het zelf ervaart of ervaren hebt, maar met mijn kritisch oog was ik hier wel heel tevreden :-).

Vele groetjes!




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-7-2014 17:40:19

Ik ben erook vriendelijk onthaald geweest ik had Krisje een lieve dame die tijd voor je maakt!!! Een aanrader hoor...



Nikki
18-10-2014
 Meld misbruik13-7-2014 21:28:44

Ik ben er ook geweest maar ook geen goede er aring. Ik had een week ervoor langs geweest en allemaal jurken opgeschreven en toen i, dan de afspraak had konden ze het papier niet vinden, nu ok dit kan gebeuren. Dus ik leg uit hoe en wat voor kleed ik wil, mevrouw vertrekt en komt pas een half uur later terug met 5 jurken, alle 5 totaal niet wat ik had beschreven. Ik ben dan uiteindelijk doorgegaan zonder jurk. Ben nar Herentals geweest liliand claes, das wel een aanrader.. :)

Groetjes Nikki


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...