Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heb bijna alles!!! maar............

20-1-2007 23:06:48
hallo

vandaag bruidsboeket en kostuums voor de heren besteld.
en twas prachtig,ga niet meer kunnen wachten tot 10 maart,wou dat het al morgen was.
als je een winkel zoekt een oost-vlaanderen voor te huren,ik weet een hele goede.voor de mannen hé.
heb nu alles juist nog paar kleine dingen.
bedankjes:hebben voor de avondgasten al iets.een kistje met hartjes erin versierd met een strikje.maar wat zouden we aan de receptiegasten geven?
en een kdo voor de getuigen en ouders.
had gedacht aan een sooort speigel.wie kent er mooie sites of winkels waar ze dat doen.
tis gelijk waar.
en autoversiering zoeken we ook nog.

wie kan me helpen.

groetjes patricia

patricia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 297

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik21-1-2007 10:57:41

Hallo

Ik heb als bedankje voor al mijn gasten zo een glaasje potje gehaald met en ijzeren sluiting (soort ouderwets jampotje een kleintje dan he) daar ga ik van die snoephartjes indoen met van die lieve teksten op. Ik heb besloten dit zelf te doen. Ik heb dit alles in een Ava papierwaren winkel gehaald. Daar hebben ze veel, maar je moet het zelf samenstellen, maar dit is een toffe voorbereiding om te doen en uiteindelijk stukken goedkoper dan als je 't laat doen. Voor mijn ouders en schoonouders en getuigen ben ik zelf ook nog niet goed uit.

Groetjes
El
07/07/07

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik22-1-2007 10:24:05

Voor ouders kochten wij een weekenddesk cadeaubon waarmee ze zelf hun zin kunnen doen.
De anderen die ons hielpen, kregen een fles schuimwijn. Getuigen kregen een gegraveerde pen.
Bedankjes voor de gasten waren bij ons ook van die wekpotjes met snoep erin (gekocht in Dille en Kamille - iets goedkoper dan AVA)+zelf gedaan.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...