Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur hemd

  11-7-2014 22:32:56
Wij zijn vorige week in Roermond het kostum van mijn man gaan halen. Een grijze kostum en hij heeft 2 hemden gekocht. Een zwarte en een eerder roze, beide met grijze das. Hij wou iets speciaals, geen wit. Maar nu begin ik te twijfelen, want overal waar je kijkt zie de de bruidegom met witte hemd. Zijn er nog bruidegoms die een gekleurd hemd dragen?

kathleen
1-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1618


marina
6-6-2015
 Meld misbruik11-7-2014 22:46:03

ik vind een wit hemd maar niks , mijn toekomstige man draagt wss een zwart hemd .
ik zou gaan voor hert zwarte hemd dat steekt mooi af bij het grijs van zijn costum en das

groetjes



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-7-2014 23:16:32

Vind ik ook wat marina zegt.



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik11-7-2014 23:30:06

Is zo dat het voor ons een hernieuwing is van onze trouwbelofte. De zoon (16j)draagt ook grijze blazer met zwart hemd en zwarte broek. De dochter normaa een felroos kleedje. Zelf draag ik een kort wit kleed. Om allemaal in dezelfde kleur te gaan vond ik hey moeilijk. Vooral omdat de kids een lft hebben waarbij ze niet gelijk wat willen dragen. Maar met nog 20 dagen op de teller begin ik aan alles te twijfelen.



Lies

 Meld misbruik12-7-2014 7:05:48

Mijn toekomstige heeft een blauw hemd, uiteindelijk hangt het er maar net van af wat jullie zelf mooi vinden en wat mooi bij het kostuum past. Ik ken trouwens wel meer mannen die niet meer traditioneel met een wit hemd trouwen hoor!



Julie
30-4-2015
 Meld misbruik12-7-2014 9:27:34

Niet twijfelen, gewoon doen wat jullie zelf het mooiste vinden! Kans is groot dat het hier ook geen wit hemd word.

Persoonlijk heb ik een hekel aan het kleur roze maar de combinatie met grijs is volgens mij bij sommige mensen wel mooi. met zwart aan de andere kant kan het nooit misgaan. Feit dat jij wit draagt zorgt er dan ook weer voor dat het allemaal bij elkaar past, zowel roze als zwarte. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor het zwarte omdat je man zijn hemd wss niet hetzelfde roze is als je dochter haar kleedje, en dan steekt het volgens mij meer af. Beide mannen is zwart/grijs vanboven past bij alles dus kleedje van dochter zal wel mooi in het plaatje passen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info