Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

er was eens een sprookje op 24-5-2014

  11-7-2014 16:31:32

hallo hallo,


ondertussen al 48 dagen getrouwd, verdorie wat gaat het snel!

Ik kan ondertussen alle cliches bevestigen:,geniet en beleef je dag zoveel als je kan,want de dag gaat veel te snel voorbij, voor dat je het weet , knoopt je man je kleed los, kust elkaar slaapwel, en val je als een blok in slaap:-)

Ik heb een jaar van voorbereiding erop zitten en heb alles zelf geregeld en gemaakt, van uitnodiging, tot boeket, corsages, kerkversiering, teksten misboekje..enz enz,

als je dan alles samen afgewerkt ziet, en ontzettend veel complimenten krijgt van iedereen, jaaaa dan ben je echt wel zalig gelukkig ;-)

nog een goede raad, ook al plan je alles zo tot in detail, er gaan toch dingen mis, en geloof me, die merken niemand, en de dag zelf leg je die gemakkelijker naast je neer dan tijdens de voorbereiding!

mijn missers , kousenband klaar gelegd voor fotoshoot en daarna aandoen, helemaal niet meer aan gedacht, de diy spullen voor de foto shoot , helemaal niet gebruikt,

en dan de nodige stress van de dag ervoor, mijn mama was om 23 u savonds in mijn armen gezakt, en het zag er even naar uit dat ik niet zou trouwen de volgende morgen, ze heeft op spoed gelegen tot 5 snachts. om 6 u moest ik bij de kapper zijn, en zij zou hier bij de kindjes blijven, dus hebben om 24 u nog plan b en c moeten opstellen,....dus hoeveel uren was ik al wakker :-)

een heel lang verslag ga ik niet geven, maar wel een grote dankjewel aan allen die van onze dag een echt sprookje hebben gemaakt :-)

an & john bruidsmode in eindhoven : zoveel complimenten over mijn kleed , en wat een vriendelijkheid en service daar ! echte aanrader

mijn vaste kapster elke van In style zutendaal : voor de warme opvang om 6u en de nodige zakdoekjes, koffies en peptalks :-)

ann-sophie die mijn wallen en vermoeidheid mooi wist te verbergen

gerd bylois: ceremoniemeester uit genk, dankzij hem heb ik een rustige voormiddag gehad, hij heeft de planningen beetje gewijzigd en mij doorheen alles geleid, een hele grote dankjewel voor hem!

taverne de krater in genk: super lekker gegeten met de suite en de kindjes konden zich fijn uitleven.

kristof van ezophoto: onze fotograaf was de max, heel open spontaan, voelde mij op mijn gemak , en 1400 super fotos in kleur,zwart wit, en speciale uitvoering! denk dat we nog eens een shoot gaan doen met hem (trasch the dress :-)

kurts dj team hoeselt : heeft ook voor de aankleding van de zaal gezorgd, super mooi en super dj

de potter in bree : voor de super lekkere ijstaart, veel mensen die ons gevraagd hebben waar onze ijstaart vandaan kwam :-)


Muziek in de kerk door leeds: 2 jongens uit zutendaal/genk die gepasioneerd bezig zijn met muziek, eentje zingt en eentje begeleid op key bord. We hadden liedjes van adele, marco borsato, michael buble en nienke (anubis) in de viering, en allemaal brachten ze ons kippevel en de nodige traantjes J. Zelfs een nummer wat mijn papa ooit gescheven had, daar hebben ze een instrumentale versie van gemaakt en gespeeld als bedanking voor de ouders.

ik zal waarschijnlijk nog mensen vergeten zijn, dat vul ik later nog wel eens aan dan.

het mooiste cadeau kreeg ik van mijn papa, hij heeft de hele dag voor mooi weer gezorgd, terwijl ze regen voorspeld hadden ;-)

hierbij de link van mijn on line album:


http://www.albelli.be/nl/onlinefotoboek-bekijken/7a80e168-f549-4dde-ba2d-7e4d6e651b16


groetjes en bedankt voor de goede raad en fijne aftelling naar.....

wendy




wendy
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2267


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik11-7-2014 16:42:56

Amai wa schone foto's van jullie trouw geniet van het getrouwd leven



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik11-7-2014 16:53:12

Hele mooie foto's! Mooi boek hebben jullie samengesteld.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik11-7-2014 17:05:34

eerst en vooral gefeliciteerd met jullie huwelijk jullie zagen er stralend uit !!!!! hopelijk dwaal je hier op het forum nog wel even rond , misschien kan je aanstaande bruidjes hier en daar nog wat op weg helpen
groetjes en hopelijk mag je nog lang van uw dag nagenieten



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-7-2014 21:44:36

Proficiat mooie foto's



elke
25-7-2014
 Meld misbruik11-7-2014 22:04:34

In Zutendaal getrouwd?



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik12-7-2014 0:07:05

Wendy je zag er prachtig uit gewoon wat een mooie jurk :-) Je straalde.
Hopelijk is alles goed met je mama en hebben jullie zalig genoten van de dag !



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik12-7-2014 0:47:07

Prachtige foto's en fotoboek!



Lies

 Meld misbruik12-7-2014 7:11:42

Wat een leuke foto's!!! Jullie zagen er trouwens alle 4 geweldig uit!

Dikke proficiat!




Greet
24-5-2014
 Meld misbruik12-7-2014 18:10:38

Proficiat!!! Dat jullie nog lang mogen nagenieten van jullie mooie dag!



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik12-7-2014 21:19:00

Super mooie foto's!!!!!!
Heb deze ook laten zien aan gommetje,en hij zij: woow mooi kleed.
Weet dus welke soort jurk te kiezen ;-)
2boys....... Zo schattig!!!!
Grz sofie



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik14-7-2014 22:22:21

Prachtig album en prachtig kleed van Ladybird ;)



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik15-7-2014 0:32:45

supermooi zeg!!sommige foto's zijn om va te smelten :)
proficiat alvast xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info