Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag!

  11-7-2014 13:35:49

Dag toekomstige, wondermooie bruidjes & knappe bruidegommen


Onze prachtige dag is nu al enkele weken geleden en wou jullie heel graag wat meer persoonlijke info/feedback geven van onze ervaringen.

1 ding is zeker: het was een FANTASTISCHE dag! Dit is, tot nu en ik denk nog lang, dé mooiste dag in ons leven al geweest.

Ik las zelf graag alle reviews om zo alle pro’s en contra’s af te wegen tegen elkaar. Elk huwelijk en elk koppel is anders natuurlijk.
Ik ben voor mezelf vrij veeleisend gecombineerd met bepaalde waarden en normen, ik verwacht dit dus ook wel terug op sommige vlakken.
Zelf ben ik 1,5 jaar bezig geweest met de voorbereidingen…een volledig uitgewerkt draaiboek werd daar het resultaat van. Gelukkig, oef, heb ik al gehoord van andere koppels dat ik niet de enige bruid ben die dit gedaan heeft
J - ik ben dus niet gek, wat mijn echtgenoot ook mag zeggen J.


Het is zeker niet de bedoeling mensen af te kraken maar wel om onze persoonlijke ervaringen mee te delen.
Wanneer het goed is, dan is het goed. Dan zal ik altijd de eerste zijn om dit met heel veel toetsers en bellen te verkondigen. Anderzijds: ook de werkpunten moeten ook naar voor gebracht worden.
Als zelfstandige zou ik dit waarderen om zo te verbeteren wat er kan worden verbeterd en blijven doen waar we goed in zijn.


Ik had reeds een reactie geplaatst maar ben gecontacteerd geweest met in de eerste plaats de wens mijn reactie te verwijderen. Later in het telefonisch gesprek kwam er de eis met – indien ik het niet zou doen – de consequentie dat er juridische stappen zouden gezet worden.


Vandaar dus nogmaals mijn full review, hetzij wat genuanceerder deze keer maar nog vollediger.

Ik wens er ook nog aan toe te voegen dat wanneer iets of iemand een topreputatie heeft, je dan ook top verwacht op alle vlakken.
Wanneer ik bijvoorbeeld een feest geef in de lokale parochiezaal of feestzaal, dan zijn de verwachtingen van iedereen dan ook een pak minder.
Al moet ik zeggen: soms kan een mens heeeeeel positief verrast worden in de lokale parochiezalen/feestzalen/restaurants/brasseries!


FEESTZAAL: DE LOZEN BOER

+ POSITIEF

* Hele mooie ligging, prachtige zaal (Isabelle) en tuinen - de genodigden zullen onder de indruk zijn.

* De tafels waren heel mooi gedekt, met prachtige bloemen. Ze waren ook gedekt met het extra materiaal die wij hadden voorzien – het kwam helemaal tot z’n recht en volledig in de sfeer van ons thema : de jaren ’20.
(verantwoordelijke voor de tafeldekking: zoon Nicolas)

* Op de dag zelf werd alles in goede banen geleid door Didier (sommelier), dochter Isabelle & mama. Dankzij hen was dit een geweldig/fantastische dag. Van ceremonie tot de vroege uurtjes.
In het bijzonder Didier heeft dit super gedaan: steeds met de brede glimlach, met een scherp oog en enorm vriendelijk!
Bijvoorbeeld: zo had mijn schoonvader mijn bruidsboeket (toen we net aankwamen aan de zaal) tegen de grond geknald, verschillende rozen waren niet meer te redden. Didier kwam onmiddellijk naar ons toe, nam het boeket en zei dat men dit zo goed mogelijk ging oplossen. Nog geen 5 min later had ik mijn boeketje terug, zo goed als kon ‘gered’.
We hebben trouwens van veel mensen heel wat positieve reacties gekregen over Didier’s zijn rustige uitstraling & aanpak.


* Lekkere wijnen & eten.

* De mama staat open voor alle ideetjes van het koppel en denkt echt mee, zij is hier ook heel prijsbewust mee bezig.

* Het personeel past zich super aan: we hadden tafels met Engelstalige genodigden, een aantal van onze gasten wisten mij heel recent te vertellen dat de bediening volledig in het Engels was! Was dus superfijn dit horen.

* De dag voor ons huwelijk kwam men van een andere firma de zaal inkleden en brachten wij onze photowall, wensboom, … dochter Isabelle stond ons op te wachten.
We wensten zo hard dat het goed weer ging zijn dat de ceremonie & receptie buiten konden plaatsvinden maar het weer wist de onzekerheid naar boven te brengen – Isabelle was diegene die ons helemaal op ons gemak stelde en zei het allemaal in orde kwam.
Omdat we op dat moment nog niks van de taart hadden gehoord (Petit Gateau) heeft Isabelle haar oor te luisteren gelegd bij de administratie en ook hier wist ze ons gerust te stellen.
Zij was heel enthousiast, zeker wat betreft ons thema.
Was dus allemaal heel fijn om de dag voordien te worden gerustgesteld. We hadden onmiddellijk een goed gevoel.
Ps: en ja hoor – op onze dagje zelf stond een prachtige tuin te wachten, de ceremonie en receptie konden buiten plaatsvinden. We waren super blij en in de wolken: onze lang opgewachte droomdag was nu echt van start gegaan.

* Naar ons gevoel heel correct wat betreft betalingen & factureren.
Hélène had ook een zeer goede schatting gemaakt op voorhand wat betreft dranken.

* De poetsvrouw, de tuinmannen, keukenhulpen ..waren 1 voor 1 super vriendelijk!




- WERKPUNTEN/ TELEUSTELLINGEN/TIPS

* Flexibiliteit en het ‘klant-is-koning’-gevoel kon op sommige ogenblikken misschien wel beter naar ons aanvoelen:

- De bruidssuite werd aangeboden mits betaling van 300,00 euro.
Aangezien onze huwelijksceremonie ter plaatse was, had ik gevraagd of ik mij daar kon klaarmaken in de late ochtend. Ik kreeg als antwoord dat dit niet ging, dat de bruidssuite pas iets was voor s'avonds/s'nachts.


- Afspraak vastleggen van de menu: we dienden een halve dag vakantie te nemen in de week (op dinsdag) opdat we samen met de chef (de papa) onze menu konden overlopen. Op een andere dag lukte het niet want dan was de chef er niet.
Op de dag zelf hadden we niet de vader bij ons maar wel de moeder voor het bespreken van het menu.
Op zich was dit een heel aangenaam gesprek, maar dan vraag ik mij wel af: waarom dienen we vakantie te nemen op dinsdagnamiddag, terwijl dit ook op een andere dag kon aangezien de chef zelf niet aanwezig was en het perfect kon met iemand anders?
Vooraleer er een reactie komt, had ik wel graag willen melden dat wij toen op dat moment opgevangen hebben dat het niet uit noodzaak was dat de chef niet aanwezig kon zijn. Er waren hobbyverplichtingen.

- Jammer genoeg kon je niks voorproeven, want dat deden ze niet.
Wanneer je 100% gekozen hebt voor de zaal en voorschot hebt betaald, dan zou het misschien wel opportuun zijn zo’n proefmoment te voorzien?
Wij zijn uiteindelijk met onze ouders gaan eten op zondagmiddag (degustatiemenu van dat moment) om toch een idee te krijgen + voor de keuze van de wijnen. We wisten dat de keuken super ging zijn, alleen was dit niet wat we gingen kiezen. De wijnen hebben we wel kunnen proeven – sommelier Didier en Nicolas weten met wat ze bezig zijn.
Vanzelfsprekend was dit betalend – al hebben ze bij de afrekening wel rekening gehouden dat we de wijnen kwamen voorproeven + kiezen, in ons voordeel.

Wanneer een ‘klant’ een ruimte binnenkomt (met DJ – voor verdere bespreking), dan vind ik het vrij normaal dat je als eerste de klant begroet en niet dat deze zelf ‘hallo’ moeten komen zeggen om dan nog maar een ‘gematigde’ (vrij onvriendelijke) begroeting te ontvangen (ook ben je aan het werk en de tafels aan het dekken).
Dit is toch wat ik zou doen, zeker wanneer je kind bent van of zelfs mede-eigenaar.

Bij de bespreking van het verloop + DJ die meekwam, is het toch misschien aangewezen je afspraak kort even te overlopen vooraleer de mensen er zijn. Een paar weken voor het huwelijk en heel verwarde indruk en niet goed weten van wat en hoe, komt niet zo goed over.
Weet met wat je bezig bent en bereid je voor – zeker wanneer je een volledig draaiboek hebt doorgestuurd gekregen in de week er voor.

We stelden de vraag of de inkleding van de zaal kon gebeuren (was door externe firma) op vrijdag – indien er geen feest was. Wanneer je dan het antwoord krijgt: ‘liever op donderdag dan want als er geen feest is op vrijdag dan moet er niemand speciaal naar hier komen en hebben onze werkmensen even rust’ – dan slik je toch wel eens als ‘klant’ – in principe zou je je moeten aanpassen. De deur openen duurt in principe ook niet zo lang.
2 weken ervoor hadden we de laatste bespreking, er stond nog geen feest gepland op die vrijdag. Het zou ook al vrij uitzonderlijk zijn dat er dan nog iets zou op de agenda komen, maar je weet nooit. Toen de vraag weer kwam van de inkleding en met de mededeling wat de vakantie hadden genomen die dag, wist Hélène te vertellen dat we best die week nog eens belden of er een feest was. Ook dit was voor mij niet echt topservice; zeg dan dat jij als zaak ons zou opbellen bij eventuele wijzigingen.
Dit zijn nu allemaal wel details – maar voor ons belangrijke details. Dit is wat wij noemen dat ‘klant-is-koning’-gevoel. Dit geeft dat extra – wat je zeker toch mag verwachten van zaak met zo’n goede reputatie.
Uiteindelijk is alles goed gekomen en bedoelde niemand dit verkeerd, maar misschien in het vervolg wat meer denken aan de klant in combinatie met proactiviteit zijn zou hier de boodschap zijn… + denken kan je doen, maar spreek dit niet te vlug iets uit.

*Wijnen zijn heel lekker & kwalitatief maar starten aan 26,00 euro/fles, schuimwijn 30,00 euro/fles - champagne Tassin 40,00 euro/fles.
Al begrijp ik hier ook: je moet een extra hoge winstmarge voorzien aangezien ook het personeel moet worden betaald. Dit is dan ook enkel een vaststelling.

* Tijdens de bespreking van het eten hadden we gekozen voor een uitgebreid buffet koud van vis, vlees, pasta's, groentjes,....in combinatie op het moment zelf (en zelf aangebracht door de moeder) met 4 soorten rundvlees gegrild + lekkere beenhesp.
Dit was de reden voor ons om sowieso niet te kiezen voor het Kasteel van Saffelaere, deze wensten namelijk geen buffet te serveren als hoofdmaaltijd.
Op de dag zelf, werden 10-tallen genodigden teruggestuurd aan de BBQ – ze dienden eerst het koude buffet te nuttigen. Dit was dus niet de afspraak.
Het buffet zelf hadden we nog uitgebreider verwacht aangezien dit zo min of meer besproken werd, er was heel veel vis en toch wel beduidend minder vlees/andere variëteiten (niet tegenstaande dat dit wat we lustten wel lekker was).
Jammer voor ons als bruidskoppel is ook dat een aantal genodigden niet zo tevreden waren over het buffet. Dit is het laatste wat je wil horen en geeft je niet zo’n fantastisch gevoel.

Wat kan hier een oplossing zijn: als bruidskoppel en je kiest voor een buffetvorm (of eender wat), samen met de zaal tot in het detail bespreken wat jullie wensen. Ook heb je veel vertrouwen in hun kunnen. Het is jullie smaak en voorkeur dat telt, niet die van de zaal of anderen. Samen tot iets komen is bovendien ook altijd leuker.
Nu, had de kok er persoonlijk aanwezig geweest – misschien was hier dan meer ruimte voor geweest? Of misschien was dit de eerste keer dat ze dit voor een huwelijk dienden te doen (want een verjaardag is nog altijd anders dan een huwelijk!). Ik weet het niet.
In ieder geval: maak heel duidelijk wat je graag wil en zeker wat je niet wil en laat alles tot in het detail noteren + neem copietje mee. Eender waar je gaat en welke zakelijke afspraken je maakt. Dit is de manier van zaken doen anno 2014 (in combinatie met een klant-is-koning-service) en helpt vele frustraties van de baan + goede afspraken maken goede vrienden.

* We dienden voor de ceremonie ter plaatse niet extra te betalen (we hadden ons huwelijk een goed jaar op voorhand vastgelegd – toen dienden er nog geen extra’s hiervoor te worden betaald), een paar maand voor ons huwelijk kregen we plots een mail waar in stond dat we dienden te betalen, afhankelijk van het aantal genodigden. In de briefversie een paar dagen later stond er in dat het 2,00 euro/genodigde was.
We hebben dit gemeld en het was geen probleem aangezien we zelf een groot deel van het materiaal zelf aanbrachten voor het inkleden van het de ceremonie.
Dit werd dus wel onmiddellijk rechtgezet en dit was geen enkel probleem.
* We vroegen dat wat over was, mee te nemen/komen op te halen - dit samen met ons materiaal. Dit werd normaal gezien niet gedaan (buiten de bruidstaart), we dienden dit op de dag zelf te laten weten.
We hebben een klein deeltje dat nog bruikbaar was meegekregen – dit was van het koud buffet. (+ bruidstaart)
Van het rundsvlees (wat blijkbaar super lekker was) hebben we echter niks meer meegekregen. Misschien was dit op maar hier hebben we toch een beetje onze twijfels bij aangezien je op de foto’s kan zien dat er heeeeeeel wat vlees voorzien was + de info van onze gasten. Al kan het natuurlijk altijd dat het vlees op was, of mss slecht van buiten te staan?
De doosjes hebben we zelf voorzien en meegebracht de dag voordien.

* Het taartmoment was naar ons gevoel plots snel-snel. Hier hadden we liever gehad dat ze ons 5 minuutjes op voorhand iets hadden kwamen zeggen.
Maar de rest van de dag was gewoonweg perfect getimed.

* Je dient alles zelf te voorzien wat betreft DJ en belichting + materiaal - dus ook micro's, geluidsboxen - ook voor buiten.
Dit is in andere sommige feestzalen ook zo, gedeeltelijk of volledig. Misschien een idee naar feestzalen: reken wat extra aan (2,00 euro per persoon per menu) en koop materiaal aan. Dit geeft een ander gevoel naar de ‘klanten’ toe.
Sommige zalen rekenen onmiddellijk dit bedrag aan, maar dan is alles ook in orde. Al is dit een persoonlijk keuze van de zaal.

* Onze bruidegom heeft ‘een bakje’ koffie over hem heen gekregen bij de bediening – zittend aan de tafel. De dame in kwestie had blijkbaar geen controle – door het uitglijden? – meer over haar dienblad.
Gelukkig bleef het bij serieuze koffievlekken op de vest en hemd en was hij niet verbrand.
Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren en deze dame was hier erg van aangedaan.

* s’Avonds lagen de bedankjes die over waren van de receptie nog buiten + bruidsboeket (had er niet meer aan gedacht na de ceremonie en receptie!) + onze Monchichi’s die een enorme emotionele waarden hebben.
De papa vroeg naar mijn bruidsboeket en is die dan gaan zoeken, hij heeft deze samen met de Monchichi’s mee binnengebracht en de bedankjes in een auto geplaatst.

* Voor de naamaanduiding naar de betrokken zaal, gebruikt men papiertjes met je naam op – afgedrukt. TIP: voorzie een krijtbord – de namen kan je afvegen en komt veel beter over.
Wij hadden zelf een bord gemaakt + verwijzing.

* TIP: een klein kaartje bij de andere kaartjes steken, met gelukwensen van de zaal en het hele team is een kleinigheid dat je zelfs als kosten kan inbrengen. Is iets klein dat het bruidskoppel wel fijn zou vinden + goed voor hun 'naam'.

* Wat we heel jammer vonden was dat buiten Didier, niemand ‘hallo’ of ‘dag’ is komen zeggen toen we ons materiaal zijn komen ophalen.
De papa is ons wel komen begroeten toen we het materiaal brachten de dag ervoor.

Dus op zich: het was een fantastische & prachtige dag.
Mocht men (sommige betrokkenen) nog wat flexibeler zijn op sommige vlak en iets commerciëler/klantvriendelijker in aanpak + nog wat meer letten op details laten samenvloeien met hun sterke kanten, dan is op alle vlak een toplocatie.



BRUIDSTAART – PETIT GATEAU

+ POSITIEF

* super ontvangst, taart werd in 2 smaken klaargemaakt en we konden kiezen
* taart werd daar ontworpen (echt een fantastisch bruidjes-moment :) )
* hemels lekker

- WERKPUNTEN/TELEURSTELLINGEN/TIPS

* ik heb een aantal mailtjes moeten versturen en op vrijdag 13 juni wist ik pas zeker dat de taart in orde ging zijn (dachten we…) op onze dag zelf dit dankzij Isabelle van De Lozen Boer in de eerste plaats en nadien omdat Angelique zelf belde.

* Op vrijdag 13 juni - net na middag, minder dan 24u voor de grote dag - belt Angelique met de mededeling dat ze niet meer wist wat wij hadden gevraagd. Ze was in paniek - ons papier was zogezegd nog bij de boekhouding en die kon ze niet bereiken want er was niemand.
Uiteindelijk, gelukkig was ik een fotolicious-bruidje, heb wij tussen alle drukte en voorbereidingen door, haar een foto verzonden waarop haar ontwerp stond. Mits een beetje extra inzoomen kon je duidelijk alle details en kleuren zien.

* Op onze avond zelf, wanneer de taart er aan kwam, zagen we onmiddellijk dat dit niet was zoals afgesproken. Deze was volledig wit mits hier en daar wat kleurdetails, en dat hadden we op de dag dat we zijn kiezen heel erg benadrukt: geen volledige witte taart - maar de lagen in pastelkleuren (aangezien dit jaren '20 was en alles was afgestemd op dit thema)
Dit was dus een grote teleurstelling.

* Ik liet haar bovenstaande weten in een mail dat het heel lekker was en ook wel mooi, maar niet zoals we hadden afgesproken.
Uiteindelijk stuurde ze een berichtje naar mijn man waarin ze liet weten dat we het wel degelijk zo hadden afgesproken en dat het jammer was dat wij er anders over dachten.

Tja, zoiets moet je niet zeggen wanneer het bruidspaar een foto in hun bezit heeft met daar alles op.
Ik heb haar nog laten weten dat ik het allesbehalve professioneel van haar vond en dat als ze haar papieren er bij zou nemen (want nu was de boekhouding toch wel bereikbaar....) dat ze het duidelijk zou zien.

Ze heeft het niet willen toegeven maar heeft het aan mijn man wel gezegd toen hij de plateau ging terugbrengen 'dat het zo dan wel zal zijn aangezien we met 2 zijn'. Wanneer mijn man verwees naar haar papier, dat ze daar alles op kon zien, reageerde ze er weinig op.

Had Angelique nu maar gewoon gezegd dat het inderdaad een vergissing was, dan was er niks aan de hand geweest.
Ik denk dat het vooral een baaldag/baalopdracht voor haar zal geweest zijn aangezien redelijk wat verkeerd liep bij ons. Dit kan natuurlijk altijd, maar wij hadden wel de teleurstelling mee.
Ze heeft het huurgeld laten vallen voor de plateau – al was het daar bij ons niet om te doen.

Ik ben vooral (nog altijd) teleurgesteld omdat ik het zo’n toffe madam vond + ze kan geweldige dingen maken, dat dit dan niet tot zijn verwachte recht is gekomen.
Ik ben aan het kijken voor een taart voor de aankondiging dat we zwanger zijn en het doet zelfs een beetje pijn in het hart dat ik haar, principieel, niet zal contacteren.

THE ALMOST SWINGING JAZZBAND

Fantastisch groepje die je meeneemt naar ‘andere’ plaatsen door hun muziek en voorkomen.
De communicatie verliep super vlot, echt een plezier om mee samen te werken en zeker een aanrader!!!
Ze zijn geweldig gewoon!!!

BART OSTE – GOUDSMID

Bart heeft een prachtresultaat afgeleverd!
Hij is eerlijk, praat graag & luistert naar de wensen van het koppel. Qua prijs denk ik dat je zeker goed zit bij hem.
Zoals zo vele creatieve mensen kan hij soms nogal een warhoofd zijn
J. Zo is een kleine ‘ramp’ voorkomen kunnen worden: er was een verwarring met data en even zeg het er naar uit dat de ringen niet op tijd gingen klaar zijn maar…ze waren wel degelijk op tijd klaar.
Ik zou zeggen: als je van iets niet zeker bent, ‘stalk’ hem maar
J - dat hebben wij ook een paar keer gedaan via telefoon en mail en het is zo dat de vergissing van de baan was vooraleer het echt een vergissing zou geweest zijn J.

Zoals ik al zei: de ringen zijn fantastisch!

NOSTALGIC CARS

Wat een fijne mensen zijn dit. Zij zijn echt met liefde bezig voor hun vak. Dat voel je, dat zie je gewoon.
Op de dag zelf is de chauffeur wel onze bloemen vergeten die we er zogezegd gratis bij kregen omdat we lange tijd op voorhand (zoals alles) onze ceremoniewagen hadden vastgelegd.
Op zich stoorde ons het feit dat er geen bloemen oplagen niet echt maar ja, afspraken zijn afspraken. We hebben hiervoor gemaild en Ingrid wist onmiddellijk te vertellen dat de chauffeur dit vergeten was. Ze zouden iets voorzien in de plaats één van deze weken.

VALKERIJ DE KAPROEN

Ook hele fijne mensen die met heel hun hart bezig zijn met hun vak.
Onze ringen werden aangevlogen door buizerd Antis. Jammer genoeg, door de paraplu’s vloog hij richting boom en niet naar mijn man. We hadden dit op voorhand gevraagd of de paraplu’s geen probleem zouden zijn voor hét ringmoment, maar men (van de valkerij) dacht van niet. Spijtig genoeg wel dus. Maar: we zijn bezig met dieren en iedereen moet leren.
Voorafgaand zijn we uitgebreid kunnen gaan oefenen en mochten we terugkomen zo veel keer we maar mochten. We hebben met alle vogels mogen vliegen om uiteindelijk onze keuze dan te maken. Dit allemaal zonder meerprijs.
Op-en-top service en zelfs nog veel meer dan dat!

FOTOGRAFIE NIMSA

Jasmine is een hele fijne, vriendelijke en toffe madam met rustige uitstraling maar toch o zooo verstrooid soms
J. Zo was de weg naar kasteel Wissekerke kwijt en stonden wij daar 10/15 min te wachten op haar – en op zo’n dag is tijd nu net hetgene dat je graag uitgebreid wil hebben – maar niet krijgt J.
Soms miste ik ook initiatief en proactiviteit van haar, zeker op de feestlocatie zelf. Zelf ben ik ook graag met fotografie bezig dus ik nam dan het voortouw met de props die ik had meegenomen voor de foto’s. Op kasteel Wissekerke was ze wel helemaal in haar element.
Tijdens de receptie en avond zat ze veel op haar poep en heel wat mensen zijn haar zelf moeten gaan halen voor foto’s en dergelijke. Ik had dus wat meer actie willen zien
J.

Vandaag (11/07) heb ik de foto’s nog niet gezien en geen contact meer gehad met Jasmine wat betreft onze foto’s. Heb een paar dagen geleden wel eens gemaild hoe het zit.
Ik had op voorhand wel gezegd tegen haar dat ik liever heb dat ze wat meer tijd er aan insteekt dat het volledig naar haar zin is, dan snel-snel iets af te leveren.
Nu: onze kriebels en nieuwsgierigheid beginnen nu wel te komen, het zou dus heel fijn zijn mocht we heeeeeel snel iets horen en ze in ons bezit hebben.



VIDEOGRAAF

Onze videograaf Jens was f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h gewoonweg.
Wat hij die dag allemaal voor ons heeft gedaan wat uiteindelijk niet echt tot zijn ‘takenpakket’ behoorde, was geweldig.
Hij nam initiatief, daar waar bijvoorbeeld onze fotografe niet echt oog voor had – hij zag details, hij liep zijn benen van onder zijn lichaam. Hij luisterde naar wat wij als bruidskoppel graag wensten.
Bijvoorbeeld het moment dat mijn echtgenoot mij zou komen ophalen. De fotografe had graag dat ik in de voortuin stond (maar daar stond een kerselaar) en niet van de trap (mbt belichting).
Ik vertrouwde op hun ‘kunnen’ dus ik volgde gewoon. Tot Jens extra ging checken en zei dat ik niet de voortuin in kon/mocht want als ik op kersen ging trappen die gevallen waren, mijn kleed/sleep aangesmeerd zou zijn. Wat denken jullie hier van ladies???
J J
Jens heeft dit gewoonweg super gedaan!!!
Daarbovenop is zijn vraagprijs ook heel, heel ok!

Het resultaat is hier nog even af te wachten, dat hadden we ook zo overeengekomen.

KASTEEL WISSEKERKE te KRUIBEKE

Wat een prachtlocatie!
Ons thema was ‘The Roaring Twenties’ en dit kasteel was gewoon perfect. De vele verschillende kamers zijn super mooi ingericht met hele, hele mooie lichtinval. Bruidskoppels kunnen er in de week helemaal gratis fotootjes gaan nemen in de kamers (mits op voorhand wel even langs te gaan en af te spreken).
Wat de conservator ook voor ons had gedaan die dag was gewoonweg fantastisch.

DJ

Onze DJ heeft een super job gedaan wat betreft voorbereiding en de dag zelf mix van onze openingsdans, inkleding tuin + muziek ceremonie buiten, belichting zaal).
Hij heeft ook goed gedraaid alleen hadden we wat meer van onze liedjes willen horen die we aangevraagd hadden, zeker omdat hij op voorhand een lijst had gevraagd van wat we graag hoorden.

HUIS VAN DE MENS

Ben je op zoek naar een niet-religieuze organisatie die met heel hun hart jouw ceremonie ‘inkleden’? Dan moeten jullie echt bij Huis van de Mens zijn.
Doreen heeft dat super gedaan! Het is ook een fantastische madam waar je je meteen op je gemak bij voelt. Goedlachs, open, vriendelijk.
Tijdens de ceremonie heeft ze niet alleen een topjob gedaan, nadien hebben we alle tekst verwerkt in een hele mooie bundel toegestuurd gekregen met daar bij nog een heel lief kaartje!
Wij gaan zeker op hen beroep doen voor het geboortefeest van ons kindje!

’t ANTIEKSWINKELTJE IN EN UIT – TEMSE

Ook één en al lof over deze mensen!! Super vriendelijk en hulpvaardig!
Van hen hebben we extra decoratie mogen ontlenen voor de verdere inkleding van onze ceremonie & zaal + zelfgemaakte photowall. Annemie & Rudi hebben ons hier ook fantastisch mee geholpen!
Dankzij hen kwamen de mensen nog meer in de sfeer en waren de details af!

AXXES salsa - & cocktailcafé

Aanrader om je vrijgezellen te vieren + lekker om ter plaatse te eten!
De sfeer zit er onmiddellijk in en de mensen zijn er super vriendelijk!


Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Ik las graag de feedback, vandaar dus dat ik het hier ook plaats ;).

Mochten jullie nog vragen hebben, mail gerust.

Veeeeeeeeeel voorbereidingsplezier en geniet vooral bewust van jullie dagje want die is zoooo snel voorbij!
Blijf nog even op die witte bruidswolk zitten nadien…
J

M.
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2130


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-7-2014 22:00:35

Eerstenvooral een dikke proficiat en wooooow wat een verslag ff zoet mee ;-)



M.
14-6-2014
 Meld misbruik13-7-2014 20:07:14

Hihi, dank je wel Mieke!!

Ja, is er een serieus werkje geweest!

Jij ook alvast dikke proficiat en geniet enorm en vooral heel bewust van jullie voorbereidingen ;) !



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-7-2014 21:26:00

Dank je wel !! ^^ is veel tijd maar zal beloond worden voor iets moois :-)



Julie
30-4-2015
 Meld misbruik15-7-2014 14:46:52

Huis van de mens hoe werkt dat ongeveer? Welke teksten, muziek, ... Of kan je echt alles aanpassen aan jouw wensen? Wat is de kostprijs?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info