Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen

  20-1-2007 19:06:43
Hallo, wij hadden graag ballonnen laten vliegen na het einde van de viering. Brengen ze die van de winkel tot aan de kerk of hoe gebeurd dat bij jullie?
Misschien nog andere iedeeën voor het buitenkomen uit de kerk?

Groetjes Ellen
02/06/2007

Ellen
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 817


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik20-1-2007 22:23:57

Hallo Ellen,

Wij overwegen ook om ballonnen te laten vliegen aan de kerk. Als we het beslissen te doen, dan zou onze ceremoniemeester er voor zorgen. Hij zorgt ervoor dat iemand deze meebrengt en geeft ze dan aan ons en mensen die in de kerk zaten om ze te laten vliegen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com



Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik20-1-2007 22:36:13

Aan Véronique,
Ik ga eens navragen of onze ceremoniemeester dit ook kan regelen. Bedankt voor de tip en nog heel veel succes en plezier gewenst bij de voorbereiding van jullie huwelijk.

Groetjes Ellen



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik21-1-2007 10:04:03

hallo Ellen,

wij gaan dit ook doen. Wij heben geen ceremoniemeester, dus zijn zelf op zoek gegaan naar een winkel die dat doet. Wij hebben onze balonnen besteld bij Pepito in Kasterlee. Kost 1,15 per stuk gevuld met helium en geleverd. Wij willen graag de ballonnen dan ook gebruiken als versiering in de kerk. Zij maken die mooi klaar in trossen aan een zandzakje of zo en komen die in de kerk als versiering klaarzetten. Zo heb je er geen werk mee. Bij het buitengaan zullen er bij ons ballonnen zijn en ook bellen geblazen worden. Voor de kleintjes hadden wij gedacht om dan een bellenblaaspotje aan een ballon cadeau te doen. En dat doen ze in de winkel ook allemaal van te voren.
Ze kunnen je in zo'n winkel vast ook nog wel aan andere ideetjes helpen over hoe ze dat nog al gedaan hebben.
succes nog,
groetjes
Bieke
18/05/07



Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik21-1-2007 12:38:43

Hallo Bieke,
Bedankt voor de tip. Ik ben net eens op hun website gaan kijken en het spreekt me wel aan. Ik ga zeker eens contact met hen opnemen.

Groetjes Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...