Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedrukte ballon gevuld met rozenblaadjes

  10-7-2014 18:49:03
Hallo bruidjes,

Ik wil graag voor aan onze cadeautafel een ballon zetten met onze namen en trouwdatum erop en op de bodem rode rozenblaadjes. Ik heb dit ooi top een foto ergens gezien maar weet dus niet meer waar. Een bedrukte ballon is zo geen probleem, het is eerder de vulling...
Iemand een idee?

(ik woon te Antwerpen (Ekeren) )

groetjes,

Katleen

katleen
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 810


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik10-7-2014 19:29:15

Hey, mss zelf instoppen voor je de helium doet natuurlijk;-)
Of aan de mensen van de ballon winkel vragen,denk niet dat dit een probleem zal zijn
Grtz sosie



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik10-7-2014 19:36:39

Hey Katleen,

Bij Doubies in Sint-Amands (regio Bornem) doen ze dit, dat is mijn verloofde zijn nonkel. Die hebben speciale producten ook voor in de ballonnen, waardoor de ballon zeer lang meegaat. Ik heb zoiets aan mijn nichtje gegeven voor haar communie, en die ballon is langer dan een week blijven staan ;)

http://www.doubies.be/webshop/119958-BALLONNEN---DECOS-...





katleen
4-10-2014
 Meld misbruik10-7-2014 21:05:55

Bedankt Inge, ik denk dat ik eens langsga en ga uitleggen wat ik precies wil hebben :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...