Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgellen

  10-7-2014 10:18:12

even een situatieschets:
Mijn getuige is mijn broer , hiermee heb ik heel goed contact.
Hij heeft dus ook mijn vrijgezellen geregeld en grotendeels bekostigd heb ik gehoord.
Nu heeft hij beslist dat hij niet mee gaat zoals we hadden gepland, dit vind hij zelf ook niet fijn.
Maar hij doet dit om de goede vrede te bewaren, omdat mijn mama erop staat. dat als mijn broer mee gaat, mijn stiefpapa ook mee moet en niet alleen mag thuis blijven.
Ik wil hem er absoluut niet bij en mijn mama zegt nu dat ik hem opzij schuif ondanks dat hij al die jaren voor mij gezorgd heeft.
Ik heb geprobeerd uit te leggen wat ik vind en dat een vrijgezellen toch niet is om de ouders te bedanken en dat ik dan beter ineens alle mannen mee vraag.
Nu is mijn mama slecht gezind en zegt ze neem u broer ma mee als ge da liever hebt wij blijven wel thuis. :S

Ik hou absoluut niet van ruzie, maar ben ik hier nu dan zo verkeerd in ?


Ann
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1163


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik10-7-2014 10:32:40

Ik begrijp wel dat je je stiefvader er niet bij wil.
Jammer dat je mama niet begrijpt dat het niet is om hem 'buiten te sluiten'.

Bij mij gaat mijn mama zelfs niet mee! Dit is echt een dag voor mij en mijn vriendinnen :)



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik10-7-2014 10:44:55

Echt flauw van je mama. Ik zou haar gewoon thuislaten als ze zo moeilijk wilt doen.



wouter

 Meld misbruik10-7-2014 11:50:26

neem hem, of allebei mee uit eten op een andere dag om ze te bedanken?




yes
4-5-2019
 Meld misbruik10-7-2014 13:16:20




Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik10-7-2014 19:39:54

Hey,
Een vrijgezellen is zonder ouders/ stiefvader
Zou dit ook zo zeggen.mss voor de vrede te bewaren een etentje met mama en stiefvader?
Hoop dat je er uitgeraakt,kan me voorstellen dat je nu echt geen strubbelingen wil.


Ps: tis van je mama zeer flauw om zo te doen!
Grz sofie



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-7-2014 22:26:54

Onze ouders willen er niet bij zijn das voor vrienden zeggen ze mijn nichtje en m broer wel maar das anders he...



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik12-7-2014 20:04:04

Ik hoorde vandaag van mijn mama dat ze wat ontgoocheld is dat ze niet mee mag op mijn vrijgezellendag volgende week.
Ik heb haar gezegd dat er enkel vriendinnen komen en als ze wil dat we nog iets samen kunnen doen. Daarmee was de discussie gesloten.
Toch raar dat moeders altijd een rare kronkel in hun hoofd hebben. Verder kom ik goed overeen met mijn mama.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...