Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Ten Boogaerde

  9-7-2014 21:03:33
Ik heb onlangs mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en we zijn al vanalles aan het bekijken voor ons huwelijk.
We hebben vorige zaterdag naar feestzaal Ten Boogaerde geweest in Kortemark en vonden dit een pracht van een zaal.
Heeft er iemand ervaring met dit restaurant; feestzaal?

Alvast bedankt!

Grtz Dempsey

Dempsey
12-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1063


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-7-2014 21:06:24

Proficiat met jullie verloving



Stef

 Meld misbruik10-7-2014 16:42:05

Ooit een feest daar gehad, was piekfijn in orde.

Toen we echter zelf ons feest daar wilden organiseren, waren ze erg neerbuigend en arrogant omdat we "maar" met X aantal genodigden waren ... er viel kennelijk niet genoeg geld aan te verdienen .. jammer .. ik zou er om die reden nooit meer terug gaan ..



Jacky

 Meld misbruik11-7-2014 11:42:42

Een feestzaal heeft graag dat de zaal vol is, dat is begrijpelijk want ze zitten ook met vaste kosten, electriciteit, kelners, koks en hulpkoks, poetsdienst enz... en dat moet allemaal van het feest betaald worden en de eigenaars moeten nog winst zien te maken.



Stefanie

 Meld misbruik11-7-2014 19:15:02

Begrijp ik .. maar er zijn verschillende manieren om dat aan te brengen ;)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik13-7-2014 16:24:27

Ook ik vind dit een prachtige zaal. Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ze werken op het einde toe met erg veel personeel voor het werk dat dan nog moet gebeuren (indien je na een bepaald uur per kelner / per uur moet betalen zou ik dit wel in de gaten houden)... Ze stellen ook bepaalde DJ's voor (of is het nu met een huisdj, weet het niet zo precies), maar weet wel dan hun DJ op niet zo heel veel trok.
Ik hoorde van een aantal mensen dat het soms ook koud is in de zaal.

Maar voor de rest prima eten, service en heel mooie zaal.
Drankkeuze tijdens dansfeest is ook vrij uitgebreid (Duvel enzo...)



Dempsey
12-9-2015
 Meld misbruik14-7-2014 21:38:28

We hebben vorige vrijdag gaan eten naar Ten Boogaerde.
Er was een huwelijk bezig, enzo konden we eens zien hoe het allemaal in zijn werk ging.
Het eten was formidabel lekker wel stoorde ik me aan de huiswijn die totaal niet lekker is,was en dit hebben we dan ook gezegd en mochten we eens proeven van de Kasteelwijn die je ook bij de huwelijksformule kan bekomen.
Onze gevoelens zijn alleen nog maar meer gesterkt sinds vrijdag en we hadden er al een super gevoel bij, over.
Maar toch twijfels omdat het voor ons en familie, vrienden wel een eindje rijden is +-30min.
Je hoeft niets per uur extra's te betalen alles zit gewoon in de prijs inbegrepen.



Dempsey
12-9-2015
 Meld misbruik14-7-2014 21:39:12

Aan Jolien:
Zou je weten over welke Dj het gaat?



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik24-7-2014 14:40:41

Goh neen, heb geen idee welke DJ het was. Maar 't was zo goed als heel de avond Schlager muziek, terwijl het koppel uitdrukkelijk 90's muziek had aangevraagd. Dan trekt de DJ op niets, vind ik...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik24-7-2014 14:42:16

Trouwens, ik zag dat je zei 30 minuten rijden. Voor ons is het 45 minuten rijden, maar heb nog van niemand klachten gehoord. 't Is ook niet dat het even binnen en buiten is hé. Meeste mensen zullen hier geen probleem van maken :-)

Mijn zus deed er eerst moeilijk over, maar als ik zei dat het voor haar eigenlijk 35 minuten is en voor ons als trouwkoppel 45 minuten, zweeg ze al snel :-D



Fien
27-6-2015
 Meld misbruik6-8-2014 19:11:46

Lekker eten!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info