Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenlijst

  8-7-2014 23:11:31
Dag iedereen,

Hebben jullie ook plots meer mensen op je gastenlijst dan verwacht?
Na het schiften van heel wat mensen zitten wij voor de hele dag ( receptie en avond gasten samen) aan meer dan 300. We moeten nog kijken wie we wanneer vragen, maar het zijn er echt veel te veel. Ikzelf heb een gigantische familie en samen hebben we vele vrienden.
Mijn ouders doen aan de kerk al een receptie om de leden van hun verenigingen al iets aan te bieden, want die mensen vragen aan de zaal is echt te zot! Mijn vader alleen al zit in 3 koren, hobbyclubs en vrijwilligers besturen. Mijn moeder is ook zo'n sociaal beestje. Over mijn schoonouders hun kennissen nog niet gesproken...
Enkel goede vrienden van ouders die ik ook ken komen naar receptie/avondfeest.
Mijn ouders en schoonouders staan erop om hun neven en nichten te vragen op de receptie. Mijn vader heeft een selectie moeten maken! Van elke tak 1neef/nicht zo bleef het haalbaar.
Ik zal vele handjes schudden en kussen die dag vrees ik!

Iemand tips om mij hierop voor te bereiden? Ik wil niet iedereen kussen.


Groetjes Katrien

Katrien
19-1-2018
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1244


Lies

 Meld misbruik9-7-2014 8:23:27

Dag Katrien,
Hier een beetje hetzelfde probleem. Op de eerste lijst stonden ongeveer 400 mensen. Dat vond ik echt niet haalbaar, ik kende de helft niet eens. Na grondig overleg met ouders en met mijn vriend, zitten we nuy op ongeveer 160 genodigden voor ceremonie en avondfeest en daar komen ze achteraf nog een kleine 100 bij.



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik9-7-2014 10:21:08

Probleem is dat ik ze buiten enkele nonkels van mijn man zijn kant echt allemaal ken...



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-7-2014 21:20:09

Wij zitten met 50 aan tafel komen er 30 a 40 bij avondfeest...



Nicole
15-8-2014
 Meld misbruik10-7-2014 9:34:04

Wij hebben ook rond de 50 over de dag met savonds nog 30 man erbij. We hebben het samen gewoon heel duidelijk afgesproken, het is onze bruiloft, wij betalen dus we nodigen alleen rechtstreekse familie uit waar wij contact mee hebben en vrienden en kennissen die wij belangrijk vinden. De ouders en schoonouders hebben zich daar bij neergelegd. Er is slechts 1x commentaar geweest dat het jammer was dat die persoon niet uitgenodigd was. Daar hebben we op gereageerd dat dat jammer was en toen was het goed. Klinkt hard maar is ons feestje en daar wil ik geen personen bij die niks voor mijn ventje of mij betekenen.



yes
4-5-2019
 Meld misbruik10-7-2014 13:24:41




Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik10-7-2014 21:49:08

Wie betaald is geen probleem. Dat is goed geregeld.
Wie we vragen zijn allemaal neven en nichten.ik heb er 30 en die hebben allemaal een vriend(in).
Dan nog tantes nonkels en vrienden. Buren vragen we niet.
Mijn vader heeft 49 neven en nichten en daarvan vragen we er 10. Dus dat valt mee.
Ik heb mij erbij neergelegd dat ik veeeeeel ga kussen die dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...