Terug naar overzicht
Hey Jotje,Wij gaan zelf in de zomer trouwen en wij hebben beroep gemaakt op een professionele fotograaf die de negatieven afgeeft, het is ook een fotograaf die je zelf per uur betaald en die je vrij laat in de keuze van je fotoalbum, ofwel laat je het door hen doen ofwel doe je het zelf of laat je het gewoon door iemand anders doen, met andere woorden, ze dwingen je tot niets. De fotograaf is enoa, ze hebben ook een site www.enoa.be .Groetjes
Kijk ook eens op www.peter937.fotopic.net Alle foto's worden op DVD bezorgd.Groeten
hallo,Ik ben een fotografe van opleiding en ben bereid om foto's te trekken en de onbewerkte foto's op dvd te zetten. Mijn email is tunderspook@telenet.be
Hey,wij hadden Filip Mestdag uit Tielt (www.filipm.be ). Hij maakt prachtige foto's, is supertof om mee samen te werken, niet duur en hij zette al zijn foto's voor ons op CD ROM.Groetjes,Lieve
Carl Delacauw, heeft een winkel in oudenaarde en kruishoutem. Hij vroeg ongeveer 850 EUR voor de reportage (alle beelden) op DVD maar zonder album, enkel album (zonder DVD) was rond de 1200 EUR als ik me niet vergis. Je vindt zijn gegevens wel ergens op het net.