Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzeggingen

  4-7-2014 8:01:04
ik begin zo stilaan de moed weer te verliezen, in totaal nu al 18 afzeggingen, nu staat de teller nog maar op 76 gasten en ik verwacht helaas nog enkele die gaan afbellen !
straks hebben we nog een half lege zaal :(
ik zit nu al 10 weken te sukkelen met mijn rug, hernia , ben er hele tijd mee gaan werken maar nu sinds 3 weken kon ik niet anders meer dan thuis blijven.
en nu ineens beginnen mijn collega's één voor één af te zeggen ! schoon is dat !
pfff zijn er nog mensen die zo weinig gasten hadden?
ik wil zo graag een LEUK feestje ,waar ook gedanst word

kelly
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1262


brenda
7-7-2014
 Meld misbruik4-7-2014 8:16:48

Wij hebben nog geen 50 mensen, omdat we gewoon weinig familie hebben, maar sfeer is iets wat je zelf moet maken. Trouwens, met je hernia lijkt het me toch niet simpel om een hele nacht op de dansvloer te staan.



Lies

 Meld misbruik4-7-2014 8:22:27

Kan me voorstellen dat je dit heel erg vindt. Jammer genoeg leer je op zo"n moment mensen hun ware aard kennen he.
Probeer het je niet te hard aan te trekken, uiteindelijk gaat het om jou en je toekomstige he. Maak er samen met jullie familie en vrienden een onvergeetelijke dag van.



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik4-7-2014 8:28:35

Hoi Kelly
Bij mij viel het ook tegen qua collega's... Maar dan denk ik: degenen die er ECHT bij willen zijn, die zijn er. En die zullen de dag mee opvrolijken!
Wij zijn tijdens het diner met 65 en ik vind dat een gezellige groep. Kan je gemakkelijker eens met iedereen gaan praten dan wanneer er 200 man zit.
Hopelijk ga je niet teveel afzien met je hernia... Nu 2 dagen voor ons huwelijk kreeg mijn mama een lumbago. Ze heeft gisteren een spuit gekregen en nu vanmorgen ook nog 2. De dokter zei dat ze er tegen de middag zeker weer bovenop zou zijn...
Veel succes nog! En denk eraan: de sfeer maken jullie inderdaad zelf met de gasten die er gaan zijn, daarvoor is er daarom niet veel volk nodig hoor. Het wordt vast super!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik4-7-2014 10:15:23

Kelly, vaak is een feestje met minder mensen echt veel leuker dan met meer mensen :) !

Geen paniek, het zal zeker een fijne dag zijn, want er zijn enkel mensen bij die er ook echt bij willen zijn.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-7-2014 20:45:11

Wij zijn met 50 voor het eten en een 30tal komen erbij voor dessertbuffet...wij vragen geen collega's geen zagerij dan ;-)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik4-7-2014 21:58:29

Hier 96 volwassenen uitgenodigd en ik had er uiteindelijk 53 (en 4 kinderen).
De afwezigen hadden gewoon pech dat ze een leuk feestje gemist hebben. Da's dus vooral hun probleem. Alleen met de 4 afzeggingen met een belachelijk excuus in de laatste week kon ik echt niet lachen.



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik4-7-2014 22:01:15

Bijkomend voordeel was wel dat ik er niet om maalde toen een neef zijn vriendin alsnog wou komen voor 't dessert.
Ze was uitgenodigd voor 't feest maar kon niet door haar schoolwerk (had ze op voorhand laten weten), maar bleek de dag zelf dat ze tegen 't dessert toch eventueel tijd had om te komen. Het hielp dat mijn neef haar had laten weten dat 't feest zo leuk was ;).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...