Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aankondiging

19-1-2007 21:58:37
Hallo, wanneer hebben jullie familie en vrienden op de hoogte gebracht van jullie trouwplannen? Is anderhalf jaar te vroeg? Hoe hebben jullie dat aangekondigd?

Ann
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 312

peggy
22-9-2007
 Meld misbruik19-1-2007 23:07:24

hey,

Bij ons is dat allemaal wel snel gegaan ze,mijne vriend heeft dan maar zijne gsm afgegaan en al ons vrienden en familie afgebeld om het goede nieuws te melden zo blij was em en ik ook natuurlijk.
Als ik van jou was zou ik het toch subtieler aanpakken hehehe.was eigelijk in een vlaag van euforie:-)

groetjes peggy
22/09/2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik20-1-2007 9:33:16

Mijn vriend heeft mijn verlovingsring bij mijn papa gekocht, dus mijn ouders wisten voor mij dat hij me ten huwelijk ging vragen. (ik wist het echt niet dat hij me ten huwelijk ging vragen). We hebben mijn ouders opgebeld om te zeggen dat Billy me ten huwelijk had gevraagd, mijn ouders deden zelf alsof ze nog van niets wisten. De dag erna zijn we het dan gaan vertellen aan mijn grootmoeder en mijn schoonmoeder. Aan onze beste vrienden hebben we het ook die dag gezegd. 's Avonds zijn we dan met mijn ouders gaan eten om het te vieren
De rest van de familie hebben we in de loop van de week op de hoogte gebracht.
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik20-1-2007 9:43:28

Hoi Ann,

wij trouwen ook pas binnen anderhalf jaar en hebben het voorlopig alleen nog maar verteld aan ouders, broers en zussen. Met de uitdrukkelijke vraag om het nog even geheim te houden. De eerste reden hiervoor was dat er in juni van dit jaar nog een ander trouwfeest in de familie gepland is en we de aandacht van het andere koppel niet willen 'afnemen'. Een tweede en voor mij nu veel belangrijkere reden is dat ik het liever vertel als het wat dichter bij is, om ongeinteresseerde, totaal niet enthousiaste reacties als "amai da's nog lang" te vermijden. Het is toch veel leuker als je vrienden en familie er al echt naar uitkijken, niet? Wij dachten van het aan te kondigen in augustus ofzo. Een nadeel is wel dat je al met de voorbereidingen bezig bent en het niet tegen iedereen kan vertellen. En dat je je verlovingsring nog niet altijd kan dragen. Er zijn dus voor- en nadelen aan om het direct te vertellen. Over hoe het aan te kondigen heb ik nog niet nagedacht, maar ik ga er niet te veel 'show' rond verkopen, denk ik. Voor onze ouders hadden we wel een fles champagne bij.

Groetjes!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-1-2007 10:24:33

Hey,

Ook wij zijn meteen na het aanzoek gaan rondbellen. Ik was zo enthousiast dat ik geen dag langer kon wachten om het aan iedereen te vertellen, ook al was bij ons de datum zelfs nog niet bekend. Maar achteraf gezien was het toch leuker geweest om hun reacties te zien en hun felicitaties in levende lijve te krijgen. Nu zou ik het tijdens een etentjes aan de ouders vertellen...

Maar ik denk niet dat anderhalf jaar té lang is hoor.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...