Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

me ro you taart ornamentje

19-1-2007 21:47:40
hallo bruidjes

Ik ben op zoek naar een ornamentje voor op de bruidstaart van "me to you". ik weet dat ze bestaan maar kan ze nergens vinden. En op sites (ebay, ed) zijn ze leestal al verkocht. Weet iemand hoe of waar ik dit kan verkrijgen? liefst in de regio limburg, maar als het niet anders kan mag 't ook elders zijn...

Elke
07/07/07

Elke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 299

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik20-1-2007 0:26:19

Hey Elke!

Als verzamelaarster van me to you beertjes heb ik natuurlijk ook uitgekeken naar de beertjes voor op onze taart. Ik had ze ooit eens in een winkel gezien maar dan niet gekocht (hèhè) en nu het nodig is vond ik ze natuurlijk niet meer. Aangezien ze ook tamelijk klein zijn, hebben we een alternatief gevonden: het zijn 2 aparte stenen me to you beertjes (btuidje en bruidegom) en er staat congratulations op, zijn ook iets groter dan de echte 'wedingcake'figuurtjes.
Ik heb ze onlangs nog zien staan in de expo en in een andere giftshop (is wel hier aan de kust).

Veel succes met je zoektocht!

Jessika
27/07/07

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik20-1-2007 9:52:30

Hey Jessika

ik ben ook gek van deze beertjes (niet echt een verzamelaar), mijn gasten boek is ook van me to you heb ik toevallig gevonden.
De expo winkels ken ik wel, dan hebben we misschien nog eens een reden voor een dagje kust. Alvast bedankt

Elke

virginie

Meld misbruik20-1-2007 12:32:02

Hallo dames,

Ik ben een hevige me to you verzamelaar. en bij ons in de buurt (Halle) verkopen ze ze nog.
Winkeltje noemt 'kadoske.
ben je ook al op hun site geweest. daar kun je vanalles online bestellen.
http://www.surprisedesign.nl/shop_nl/html/index_metoyou...

groetjes,

virginie

Patricia

Meld misbruik22-1-2007 15:26:40

Inderdaad bij Expo vind je daar veel van en bij Bozzy (is een gelijkaardige winkel) moet je ook es kijken, daar weet ik het niet zeker van, mr dat is mss dichter bij jullie te vinden?

Krista
7-7-2007
 Meld misbruik22-1-2007 17:10:42

Hallo,
Je kan ze op de site kopen, heb dit nl ook gedaan en gaat heel vlot.
site is: www.surprisedesign.nl/shop_nl/html/index_metoyou2.htm
groetjes,
krista.

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik22-1-2007 20:06:29

bedankt voor jullie reacties, maar heb 't op dezelfde manier opgelost als Jeesica. Ik had per geluk de laatste OEF.
Maar heb gevraagd als ze nog moesten binnenkomen dat ze er eentje aan de kant houden en dat ze me bellen. Dit gingen ze doen doen. Ahja ik heb ze geonden in Genk in 't Klavertje.
Maar alvast bedankt voor jullie tips echt

Groetjes Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...