Terug naar overzicht
Hey Elke!Als verzamelaarster van me to you beertjes heb ik natuurlijk ook uitgekeken naar de beertjes voor op onze taart. Ik had ze ooit eens in een winkel gezien maar dan niet gekocht (hèhè) en nu het nodig is vond ik ze natuurlijk niet meer. Aangezien ze ook tamelijk klein zijn, hebben we een alternatief gevonden: het zijn 2 aparte stenen me to you beertjes (btuidje en bruidegom) en er staat congratulations op, zijn ook iets groter dan de echte 'wedingcake'figuurtjes.Ik heb ze onlangs nog zien staan in de expo en in een andere giftshop (is wel hier aan de kust).Veel succes met je zoektocht!Jessika27/07/07
Hey Jessikaik ben ook gek van deze beertjes (niet echt een verzamelaar), mijn gasten boek is ook van me to you heb ik toevallig gevonden.De expo winkels ken ik wel, dan hebben we misschien nog eens een reden voor een dagje kust. Alvast bedanktElke
Hallo dames,Ik ben een hevige me to you verzamelaar. en bij ons in de buurt (Halle) verkopen ze ze nog.Winkeltje noemt 'kadoske. ben je ook al op hun site geweest. daar kun je vanalles online bestellen.http://www.surprisedesign.nl/shop_nl/html/index_metoyou... groetjes,virginie
Inderdaad bij Expo vind je daar veel van en bij Bozzy (is een gelijkaardige winkel) moet je ook es kijken, daar weet ik het niet zeker van, mr dat is mss dichter bij jullie te vinden?
Hallo,Je kan ze op de site kopen, heb dit nl ook gedaan en gaat heel vlot.site is: www.surprisedesign.nl/shop_nl/html/index_metoyou2.htm groetjes,krista.
bedankt voor jullie reacties, maar heb 't op dezelfde manier opgelost als Jeesica. Ik had per geluk de laatste OEF.Maar heb gevraagd als ze nog moesten binnenkomen dat ze er eentje aan de kant houden en dat ze me bellen. Dit gingen ze doen doen. Ahja ik heb ze geonden in Genk in 't Klavertje.Maar alvast bedankt voor jullie tips echt Groetjes Elke