Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: tips lange vlucht

  2-7-2014 11:51:54
Hallo,

Wij vertrekken binnenkort op huwelijksreis naar Zanzibar. Tips om een lange vlucht te 'overleven' en tips over Zanzibar zijn steeds welkom.

Groetjes,
Ivan & Sofie

Ivan
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1332


Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik2-7-2014 12:08:13

Enkele tips:
- ga langs het gangpad zitten. Okee, je kunt niet zo genieten van het uitzicht uit je raampje, maar je kunt wél makkelijk naar toilet, eens rondlopen, etc.
- beweeg regelmatig, probeer je benen wat te strekken en wat strechoefeningen te doen (desnoods in het toilet), draai met je voeten en enkels, beweeg je nek
- entertainment: op lange vluchten is er genoeg entertainment aan boord, daar zul je je zeker niet mee vervelen
- als het een nachtvlucht is: neem oorstopjes mee
- stel je horloge onmiddellijk in op de tijdzone van je bestemming en eet enkel als het volgens je horloge 's morgens, 's middags of 's avonds is. Dat is heel lastig, maar zal je helpen om een jetlag te voorkomen.
- drink veel water. Neem desnoods een bidon of zo mee op het vliegtuig en vraag de stewardess deze te vullen, zodat je niet van hen afhankelijk bent voor drank
- vermijd koffie, dit droogt uit

Succes ermee!



Chantal
3-5-2014


Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik2-7-2014 13:39:23

Hallo Ivan,
Kan jij me misschien laten weten via welk reisbureau je geboekt hebt en welke formule je gekozen hebt? Wij zijn ook erg geïnteresseerd om onze huwelijksreis door te laten gaan in zanzibar!

Alvast bedankt
Groetjes lorena



Ivan
28-6-2014
 Meld misbruik2-7-2014 13:49:09

Dag Lorena,

Wij hebben onze reis geboekt via reisbureau Coconut Travel in Antwerpen. Ons hotel Dream of Zanzibar resort wordt er aangeboden door Jetair. We hebben dus voor een strandvakantie van 2 weken gekozen.
Bij Sunjets en Jetair kan je exotische reizen boeken voor een redelijke prijs. Als je wenst rond te trekken of een deel van je reis een safari wil doen, liggen de prijzen een pak hoger. Let op: er komen nog heel wat extra kosten bij voor paspoort, visa, inentingen, malariapillen,...

Groetjes,
Ivan & Sofie



Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik2-7-2014 14:20:15

Super dank je wel voor de toelichting!!

Alvast heel veel plezier op je reis!!
Naderand een toelichting van je reis zou super zijn!!

Mercie eh!!
Groetjes



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik2-7-2014 19:58:28

De beste service krijg je volgens mij bij De Witte Merel, Sint-Truiden. Vraag naar Evelien - topvrouw!



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik2-7-2014 21:37:56

Steunkousen!

alles behalve sexy, maar het helpt enorm tegen zware en dikke benen.

(ik moet ze verplicht dragen overdag, helaas, maar het helpt wel :) )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums