Terug naar overzicht
Fonteinhof in Borgloon vind ik geweldig - maar aan de prijzige kant denk ik :-)
wij zijn getrouwd in de vrije valk in hoeselt, een gezellig gerestaureerde hoeve met tuin. Wij hebben daar onze ceremonie gehouden, buiten aan de tuin. Superlekker eten, vriendelijke zaakvoerders en we hebben alleen maar complimenten gehad van onze gasten over het eten, personeel en locatie.
De waterhoeve in Geetbets is ook heel mooi.
Itterpoort in OpitterIn Borgloon heb je ook een locatie die uitkijkt op de fruitgaarden. Het is van een italiaanse dame maar ben de naam kwijt
Hof ten Steen in Orsmaal, daar kan je zeker een ceremonie op de binnenplaats doen. Kasteel Wurfeld, dichtbij Maaseik, of Maekelhoeve in Laakdal, is wel niet Limburg of Vlaams-Brabant, maar is er niet ver van. 't Kasteelhof (Kasteel Vilain XIII) in Leut is ook nog een optie.
Als je van de hoeve kasteelstijl houd moet je eens la butte aux bois opzoeken te lanaken op google!!!Daar is waar wij ons trouwfeest houden! Ik heb er maar 1 woord voor en dat is geweldig!!!Alles is tot in de puntjes verzorgd en je hoeft helemaal naar niks te kijken, de zaal wordt voor je aangekleed naar jou wens!!!!Je kan er ook een ceremonie doen in hun prachtige tuin!!
Koloniënpaleis in Tervuren, prachtige zaal en verzorgde catering, zeer goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid, ook wel aan de duurdere kant!
Feestzaal Ten Druive in Overijse. Je kan de tuin gebruiken voor een receptie