Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaas-en vleesbuffet voor 's nachts of broodjes?

  30-6-2014 9:28:24
Pfff trouwen = veel twijfels. :-)

Wij dachten 's nachts nog voor een kaas- en vleesschotel te zorgen waar de 'dansende' manden naar believen konden aanschiiven de hele nacht door. Dit in plaats van broodjes die meestal gegeven worden.

Maar nu twijfel ik plots weer. Een broodje neem je snel in je hand en ondertussen dans je verder.
Nu heb ik bang dat plots alle mensen op die schotel gaan vliegen en zo stoppen met dansen.

Wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan?

We konden opteren voor een beenhesp ook. Dan zetten ze daar ook broodjes naast. Is ook wel altijd lekker. Mmmm. :-)

Pfff al die twijfels.

Katrien

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1116


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik30-6-2014 10:08:23

Wanneer je iemand laat rondgaan met een schotel: het verdelen gebeurt dan dus met mondjesmaat...zal dit geen negatief effect hebben op de dansvloer.
mvg



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik2-7-2014 20:04:11

Hey,
Bij ons zal er ook een nacht buffet zijn,dan heb je van alles wat.
Wij konden ook kiezen voor broodjes maar toen zat ik met
Het dilemma,hoeveel broodjes per persoon. Vandaar een buffet
En een hapje eten laat op de avond (nacht ) is ook altijd interessant
Voor de mensen die al te diep in het glas gekeken hebben :-s
Grtjes en ik hoop dat jullie er snel uit geraken!
Een huwelijk plannen zit vol dilemma's e;-) daar ben ik ondertussen
Ook al achter gekomen.



Evelien
30-8-2014
 Meld misbruik2-7-2014 23:17:51

Wij hebben gekozen voor een kaasbuffet. Uiteindelijk is het een buffet. Mensen kiezen zelf wanneer ze er naartoe gaan. Als je het niet laat afroepen, zal niet iedereen het tegelijkertijd door hebben. Ik heb dan ook geen schrik hebben voor een leeglopende dansvloer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...