Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze trouwdag 7-6-2014

  28-6-2014 21:35:26
Eindelijk was het zover: de grote dag! Er was 32° voorspeld en dat hebben we geweten, wegsmelten in dat trouwkleed (en ook de suite heeft afgezien met hun 3-delig pak). Het is een fabel dat je niet kan genieten van de eigen trouwfeest, want genieten hebben we ten volle gedaan!

Met dank aan:
- fotograaf Florian: http://www.fotograafflorian.be/2014/06/een-mooie-en-war...
- Bruidswinkel Elena (Deinze) voor mijn trouwkleed van Ladybird
- Schoenen bruid Danneels (Brugge)
- Kapsalon Xantippe
- Bruidsboeket Uyttendaele (Gent)
- Kostuum en suiteverhuur Labaere (Zottegem)
- Schoenen Bruidegom Floris Van Bommel (Brugge)
- DJ Sven Kina (dj-kina.be) (Diksmuide)
- Feestzaal Shamrock (Tielt)
- Ontwerper uitnodigingen en menu's Laurent Berkvens
- En nog zoveel meer...

Alle voorbereidingen zijn het meer dan waard geweest :)!

Lien
7-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1988


krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-6-2014 22:48:53

proficiat, je had een heel mooi kleed en bruidsboeket.

Je straalde...

Geniet nog maar lekker na ;-).





Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik29-6-2014 7:56:38

Hele mooie foto's!



ilse
27-6-2015
 Meld misbruik29-6-2014 9:04:52

Jullie hebben het echt getroffen zeer mooi!



Patrick

 Meld misbruik29-6-2014 9:31:15

Heel mooi, was daar iets met 3d...tof met die witte brilletjes. Wil je daar iets meer over kwijt, leek me heel leuk.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik29-6-2014 12:00:52

mooie foto's hoor en mooi kleed had ook een wit kleed met rode accenten :)
proficiat nogmaals xx



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-6-2014 11:27:59

Mooie Ladybird!
Proficiat!!



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik30-6-2014 23:32:34

We hadden 'reizen' als thema en hebben dat proberen in alles door te trekken. Uitnodiging was een internationaal paspoort (8p waarbij aankondiging, concrete info, ID's en vakantiefoto's van de laatste reizen die we gedaan hebben) met daarin een vliegtuigticket ('boarding pass' waarin stond of je enkel voor receptie of voor receptie + diner uitgenodigd was). De ceremoniezaal was de Gate en de ceremonie was de vlucht, met onze vrijzinnig consulent als piloot. Iedereen moest ook zijn vliegtuigticket mee hebben, en aan de ingang van de ceremoniezaal kon je je ticket laten afscheuren voor een leuk reisattribuut, een gepersonaliseerde zonnebril. Tijdens de ceremonie moest iedereen zijn bril opzetten wanneer mijn zus vertelde over onze 'toekomstwensen' (of wanneer de emoties teveel werden ^^). Elke tafel was genoemd naar een stad of plaats waar we al op reis geweest waren. En als laatste hadden we een 'selfie machine' in de zaal geplaatst (Nikon op statief met tv-scherm erbij + afstandsbediening), met grappige reisattributen (boa's, zonnebrillen, opblaaskrokodil, cocktailglazen, mexicaanse hoed, zonnepetjes, windmolentje, etc.)

Eens het thema er is, komen de ideeën vanzelf!

Gelukkig was het zonnig en warm, anders hadden de zonnebrillen veel minder effect gehad (hadden ze al besteld in januari...) :)



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik30-6-2014 23:49:33

Mijn voornaamste vraag is eigenlijk: kan je zien dat ik een armprothese draag?

De bruidswinkel Elena heeft op zeer mooie wijze het nekbandje met parels omgetoverd tot een elleboogbandje om de overgang van arm naar prothese te camoufleren; en ook mijn nagelstyliste Sophie van Pimp your Nails heeft gezweet en gezwoegd om mijn prothese van 'french manicure' in acryl te voorzien, zodat mijn nagels voor het eerst in jaren hetzelfde waren ^^!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-7-2014 21:42:01

Hey Lien,

mij was het helemaal niet opgevallen...

Wie is er nu perfect?

Jij straalde en was een hele mooie bruid...

Ik heb helemaal niets gezien, buiten een mooie bruid die straalde ;-).

X




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik5-7-2014 21:22:35

Proficiat mooie foto's. Mijn neef trouwde ook op die dag amaaai we hebben ook gezweet hoor...was allemaal buiten tedoen. Ik zie niks op de foto's je zag er stralend uit!!!



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik4-8-2014 15:33:31

Is de bruidswinkel Elena in Deinze een grote winkel of niet? Ik heb eens gekeken op de website en ik vind de collectie van Ladybird wel mooi :-)
Lien: jouw kleed is supermooi! Mag ik vragen hoeveel dit gekost heeft? Als je het liever niet wil zeggen, hoeft dit niet hoor.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:02:23

Elena zelf is vriendelijk maar daarna voelde ik er mij niet goed bij...dus ik ga er niet meer en van mijn mama zeker niet meer...er hielp mij een vrouw niks op tegen...maar ik MOEST ZELF in mijn kleed en er ZELF UIT mijn kleed komen ze deed het telkens wel weer toe...dan stond ze met haar hand in mijn pashokje over en weer te wuiven als ik het kleed uit had moest ik het terug aan haar geven...had er geen super gevoel bij ellen in Nederland vond ik veel sympathieker...ik heb dat kleed ook aangedaan van Lien stond ik heel mooi in...Groetjes , ik hoop dat jij een betere ervaring hebt!!!



Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:40:51

Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een winkel waar ze Ladybird verkopen :-) maar zou iemand kunnen zeggen wat de gemiddelde prijs vaneen kleed van Ladybird ongeveer is?



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik4-8-2014 20:58:23

Als je dit kleed wil gelijk Lien moet je naar Elena gaan...bij ellen hebben ze dit niet...



Lien
7-6-2014
 Meld misbruik6-8-2014 21:49:59

Mijn ladybird kostte 1.290 EUR + 45 EUR retouches (maximumprijs ongeacht het aantal aanpassingen).

Ik vond het net een pluspunt dat je in het kleedhokje je volledige privacy (zonder bh aan) en de nodige tijd had om het kleed zelf aan en uit te doen!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-8-2014 19:13:28

Had bh aan bij het passen Ik heb liever dat ze mij helpen...:-) voelde mij er niet goed bij.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info