Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KAsteelsferen

  27-6-2014 23:52:38
Hoi,

4 november is mijn grote dag met mijn liefste!
Wij trouwen in een Kasteel. Nou wil ik de sfeer ook wat in middeleeuwse romantische sfeer, met extra componenten welke de gasten in een soort film doen wanen. Ik hoorde al over kostuums uit de middeleeuwen. Wie heeft nog tips?
Welke soort bruidsauto past bij een kasteel en laatste vraag
is het heel ongewoon om gasten een dresscode mee te geven?



Bruidjechocomix
6-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 680


tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik28-6-2014 11:53:17

Ni inziet ongewenst je een dresscode geeft is tenslotte u trouw en trouw auto die past bij een kasteel een hele elegant oldtimer of paard en koets



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 18:15:21

Een koets uiteraard !! :D



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik2-7-2014 21:26:43

paard alleen kan ook heel mooi zijn



Sara

 Meld misbruik22-8-2014 14:59:22

Paard en koets past denk ik het meest bij een kasteelhuwelijk! Maar niet altijd even handig.. regen, slecht weer, of je houdt niet van paarden kan natuurlijk ook. Ik vind zelf een hele oude oldtimer, zoals een Rolls Royce uit de dertiger jaren of een Citroën Traction wel erg mooi voor een bruiloft in kasteelsfeer: http://www.myoldtimer.nl/oldtimer-te-huur/ .



Aurore
10-10-2015
 Meld misbruik8-12-2014 14:58:10

Hallo, wij zouden ook graag een middeleeuwe toets geven aan ons huwelijk. We gaan wel niet aan onze genodigden vragen om zich volgens het thema te kleden. We denken dat onze familie dit liever niet wil doen.
Wel gaan we kijken voor uitnodigingen op perkament en zijn volop op zoek naar ideeën voor de decoratie van de tafels!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...