Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderanimatie?

  26-6-2014 16:13:51

Voorzien jullie iets om de kinderen bezig te houden? Stel dat het slecht weer is? Kleurboeken enzo voorzien? Andere animatie?

Vele groetjes, A'ke


Anita

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 794


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik26-6-2014 22:30:36

Bij ons komen er maar een paar kindjes en de ouders gaan voldoende entertainend materiaal meebrengen voor hun :)
kinderanimatie is in ons geval een te grote kost voor het aantal kindjes.

Als je meerdere kindjes hebt zou ik zeker zulke dingen voorzien, rij eens naar de action ofzo, voor wat klei/ kleurboeken.

Wat ik me herinner van toen ik zelf kind was, was dat er altijd veel duplo was waarmee we aan een aparte tafel mochten gaan spelen :) (maar dan moet je dat natuurlijk ook alweer hebben)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-6-2014 14:30:36

Ik vind dat dat voor de ouders is. Die moeten maar iets mee nemen om ze bezig te houden. Het is geen communiefeest he, het is een trouwfeest :-)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik29-6-2014 19:28:26

Hey, wij zijn van plan om een clown in te huren kan zowel bij goed als slecht weer. Aangezien wij zelf 2 boys hebben (7),(3) en een springkasteel bij goed weer natuurlijk! Maar als wij naar een feest moeten en er is niets voorzien,dan neem ik wel speelgoed mee enzo. Ik vindt dus (als moeder/bruid) dat de ouders daar zelf moeten voor zorgen. Als bruidspaar heb je al genoeg aan jullie hoofd :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...