Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede suite

  24-6-2014 21:52:57
Dag bruidjes,

Met nog 52 dagen op de teller begint de stress nu toch wel te komen! Maar ik zie precies de bomen door het bos niet meer:s:s precies of er altijd maar bijkomt en bijkomt op mijn to do lijst ipv weggevinkt kan worden!! Nu op dit moment ben ik bezig met de muziek voor de ceremonie! Ik vroeg me af welk intredeliedje jullie nemen om de suite te laten binnenkomen in kerk of op de ceremonie??

joyce
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1118


Karina

 Meld misbruik24-6-2014 22:18:22

Beste Joyce

Graag willen we jullie professionele hulp aanbieden aan betaalbare prijs. Neem gerust een kijkje op www.karinamisplonwedding.be
Wij zijn er om jullie huwelijk tot in de puntjes te plannen & te begeleiden, zonder stress en zonder zorgen.
Onze Last Minute formule zou voor jullie wel interessant kunnen zijn.
Een 1ste gesprek is volledig vrijblijvend en zonder kosten.

Met vriendelijke groeten
Karina
info@karinamisplonwedding.be
GSM 0498 84 76 95



Maaike
21-6-2014
 Meld misbruik24-6-2014 23:19:35

Hey Joyce,

Dit is ook iets waar wij het heel moeilijk mee gehad hebben, uiteindelijk hebben wij gekozen voor Love is in the air - john paul young. Supertof en luchtig nummer!

Succes nog met de verdere voorbereidingen!




Inge
22-8-2015
 Meld misbruik25-6-2014 7:29:45

Hey Joyce,

Wij gaan binnenkomen op songbirds van Fleetwood mac. Mooie tekst, en rustig nummer.
https://www.youtube.com/watch?v=__0pRFDNWns

Veel succes nog met je voorbereidingen, het komt wel in orde ;)
Inge



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik25-6-2014 13:47:03

Bij ons zal de suite binnen komen op de instrumentale versie van "Can you feel the love tonight" https://www.youtube.com/watch?v=yinLNiDCGQw



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik25-6-2014 16:01:31

Wij hadden Pachelbel-Canon In D Major life gespeeld door pianiste Sanderijn Verstraeten samen met violiste.. Een Kippenvelmoment...



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:41:43

Bij ons zijn ze binnengekomen op Played Alive van Safri Duo, het voorstel van onze DJ. Omdat wijzelf binnenkwamen op I've got a feeling van the Black Eyed Peas. (we wilden eigenlijk liever "ik heb een vermoeden" van Bart Peeters maar daar vonden we nergens een mooie opname van :d).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...