Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze droomdag :)

  24-6-2014 10:09:26
Jeeeejj!! Wij zijn nu drie dagen getrouwd en ik wilde dat ik terug kon in de tijd! Wat een dag :D Alles is gelopen zoals we het wilden. Magisch gewoon!

https://www.facebook.com/pages/Melissa-Milis-Photograph...
Hier alvast een voorproefje van onze fotografe! Ik kan niet wachten op de rest.

Om 11u00 zijn we thuis vanuit Leuven vertrokken naar onze trouwzaal in Borgloon. We hadden besloten om ons daar klaar te maken samen met mijn ouders en bruidsmeisjes en hun partners. We moesten ook nog een aantal dingen klaarzetten, zoals onze zelfgemaakte fotobooth, tekstborden etc. De zon scheen al direct. Ik was een beetje bang voor slecht weer, maar het was een stralende dag. Niet te warm en niet te koud.

Toen we aankwamen bij de zaal waren de bloemen net geleverd. Zo mooi!! Precies zoals ik het in mijn hoofd had! Ook de DJ was alles aan het installeren voor het avondfeest.

Om kwart voor 1 zijn we begonnen met haar en make-up. Dit is uiteindelijk iets uitgelopen, waardoor de ceremonie iets later begon. Ondertussen waren de bruidsmeisjes en hun partners bezig met het maken van de strikken rond de stoelen en dergelijke.

Rond 14u00 begonnen de mensen langzaam binnen te druppelen. De ceremonie begon om 14u45. Voorop liepen mijn man en zijn mama, dan mijn mama met zijn papa en dan de bruidsmeisjes. Mijn man stond dus vooraan het altaar op mij te wachten. Ik kwam binnen met mijn papa. Super emotioneel. Ik had de tranen al in mijn ogen staan! Vooral toen ik het gezicht van mijn man zag toen hij me zag binnen komen. We hadden geen kerkelijke ceremonie, maar een ceremonie geleid door een BABS. Thijs Meyers heeft dit echt super goed gedaan en nog wel in ons eigen Limburgse dialect! Ons verhaal werd verteld vanaf het moment dat we elkaar leerden kennen tot nu. Ik denk dat de helft van de gasten wel een traantje heeft weggepinkt. Vooral bij onze zelfgeschreven geloften. Ik hield het zelf ook echt niet droog en kwam maar half uit mijn woorden.

Na de ceremonie volgden de felicitaties en een glaasje bubbels. Wij zijn dan met de fotografe naar het doorkijkkerkje gereden in Borgloon. Ze hebben ongeveer een dik uur foto's gemaakt en zijn toen terug gegaan naar de locatie. De gasten kregen in die tijd wat hapjes en drank en konden zich uitleven in onze photobooth.

Om 18u00 begon het diner. We hadden gekozen voor een gala BBQ buffet van traiteur Jeurissen. Het was zoooo lekker! Na het eten hebben we nog foto's gemaakt met de familie en vrienden en toen kwamen de eerste avondgasten al aan.

Om 20u45 hebben we het dessertenbuffet geopend. We hadden een prachtige taart van Ingrid's Taarten. Na de dessertjes hebben vrienden en familie nog wat leuke optredens gegeven voor ons en toen volgde de openingsdans! Beyoncé - 1 + 1. Na de openingsdans heb ik nog met mijn papa gedanst op Dochters van Marco Borsato. En toen kon het feest beginnen!! DJ Mathijs van Gulpers Pro heeft er een goed feestje van gemaakt. Het was zooooo leuk en gezellig! Ik wil terug naar 21 juni :(

Ik wens alle toekomstige bruidjes en bruidegommen heel veel plezier! Geniet van jullie mooie dag, want het is echt zo voorbij! En vooral: geen stress! Dat is nergens voor nodig :) Alles komt wel op zijn pootjes terecht en de kleine dingen die eventueel misgaan....Dat merk je nog geeneens ;)

Milou
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 3081


Britt

 Meld misbruik24-6-2014 11:15:11

Prachtige foto! Je had dan ook een schitterende fotograaf hè Milou! Ik vind jouw haaraccesoire ook heel leuk trouwens; komt op de foto prachtig in beeld... Ben wel benieuwd naar de rest van de foto's!



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik24-6-2014 16:30:57

Dag Milou,

proficiat, mooie foto, ik ben ook onder de indruk van je haarjuweel!
Zelf ben ik getrouwd in september 2012, en had voor ons avondfeest een kort kleedje aangetrokken in jaren '20-stijl. Ik had een soortgelijk haaraccessoire, maar in kant.
Mag ik vragen waar jij je haarjuweel hebt gekocht?
(ik heb het mijn laten maken door de ontwerpster die mijn trouwjurk en kort kleedje voor het avondfeest heeft gemaakt)
Groetjes,
Ruth



Britt

 Meld misbruik24-6-2014 16:49:34

Volg even mee wat betreft het haarjuweel... Inderdaad zoooooo prachtig! Geen woorden voor.. Enne, Ruth, ik kan je geen privéberichtje sturen, maar ben ook benieuwd naar het jouwe eigenlijk. Zelf ben ik nog op zoek naar iets voor mijn haar ... Ik ben ook benieuwd naar hoe het jouwe eruitzag...



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik24-6-2014 19:29:37

Zeer knap! Ben benieuwd naar het geheel ; )



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik25-6-2014 6:24:13

Dankjewel!! Ik heb mijn haarjuweel gekocht via Etsy.com. Je moet daar zoeken op doloris petunia:) via Facebook kun je haar ook vinden. Ik zag het twee jaar geleden op pinterest en moestttttt het gewoon hebben :)



Eva
9-8-2014
 Meld misbruik26-6-2014 9:01:00

Proficiat en Whow super mooie foto's!! En idd dat haarjuweel ziet er gewoon schitterend uit! Ik wou ook zoiets maar twijfel als het zou passen met het kleed en heb een mini sluier...



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik26-6-2014 12:20:32

Amai zeer mooi! En ook: in love met uw haarjuweel :).
Dikke proficiat!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-6-2014 11:24:57

Al een super mooie foto!!
Proficiat!



Eline
19-6-2015
 Meld misbruik30-6-2014 20:49:11

Dikke proficiat Milou! Die foto ziet er al prachtig uit! Mijn vriend en ik trouwen dezelfde periode als jullie volgend jaar in het Fonteinhof, ook met traiteur jeurissen :).
Had je je ceremonie buiten gehouden? Wie heeft de ceremonie geleid? Wij denken er ook aan om ons daar klaar te maken en vervolgens namiddag foto's te nemen op het domein en in de buurt zelf.
Een DJ hebben we nog niet. Kun je de jouwe aanraden?




jessica

 Meld misbruik2-7-2014 22:58:45

Prachtige foto! Dat haarjuweel. Zo mooi! Welk model was dit en welke kleuren heb je gebruikt?

Groetjes



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik9-7-2014 16:19:21

De ceremonie werd geleid door een Babs uit Nederland. Thijs meyers de bijzondere trouwambtenaar. Het was echt helemaal op ons gericht en super mooi!

Als dj hadden we gulpers pro uit Nederland ook;) zeker een aanrader! Je kunt hem vinden op Facebook of via Google :)

Mijn haarjuweel weet ik ff niet meer welke precies. Ik had lichtroze blaadjes en de rest was goud met zilver. Ik zal straks nog eens kijken:)

Ik denk eraan om het haarjuweel te verkopen dus als er iemand interesse heeft? :)



Jolien
13-6-2015
 Meld misbruik20-7-2014 18:16:14

Milou, ik heb je een bericht gestuurd op je email adres ivm het haarjuweel :)



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik20-7-2014 18:41:38

Hej Jolien! Ik heb direct een heeeeeeel lange mail teruggestuurd! Heb je niks gekregen? :S Geef anders nog eens je mail adres? Groetjes, Milou



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik20-7-2014 18:42:29

Onee toch niet! Van jou heb ik geen mail gekregen....Ik zal hier in de inbox eens zien :)



Elle

 Meld misbruik5-8-2014 17:38:33

Hey Milou,

Je haarjuwel is prachtig! Heb je intussen al even kunnen nakijken welke kleuren je precies had? En was het type Michelle?

Alvast bedankt :)

Elle



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik5-8-2014 18:36:02

https://www.etsy.com/transaction/121399408

Deze had ik! Naam staat er niet bij. Ik had gekozen voor de kleuren zoals afgebeeld, dus lichtroze en witte blaadjes en goud en zilver voor de bezetting van de steentjes. Achteraf gezien had ik liever alles zilver gehad :)



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2014 10:47:54

Milou, mag ik je vragen waar je jullie taarttopper gehaald hebben :-)? K u graag voor zo eentje gaan ;-) x



Elle

 Meld misbruik7-8-2014 14:18:27

Dankjewel!



Milou
21-6-2014
 Meld misbruik8-8-2014 16:57:36

Taarttopper ook via Etsy ;)
https://www.etsy.com/transaction/150362430


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info