Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Klaar voor mijn verslagje ?

  23-6-2014 20:41:44
21 juni begon vroeg, nooit voor mijn wekker wakker , nu wel...
Opgestaan, gedoucht, ontbeten met de kindjes . Stipt om 7u belde mijn vriendin aan, visagiste in bijberoep en een kei in opsteekwerk. Ik had op dat moment nog geen stress. Mijn-toen nog-vriend was buiten de oprit aan het versieren, rode loper aan het leggen, ballonnen hangen, kaarsen aansteken,... Alles volgens plan. Mijn ouders en broer waren rond 9u bij mij, voor hen had ik nog wat kleine taakjes ;-)
Schoonouders en schoonzus werden verwacht om 9u30, om 9u15 stonden ze voor die deur. Jammer dat ik mijn keed in de living had gehangen voor de fotograaf want op deze manier hadden mijn schoonouders en schoonzus de jurk al gezien. Maar ey, het vervelende gevoel was binnen de second over want ik was zo blij, zo gelukkig, eindelijk zou ik trouwen !!
Om half tien kleed aangedaan en om kwart voor tien stond hij daar...super om mijn ventje te zien in zijn kostuumpje, met glinsterende oogjes. Maar toch zag ik ook enige stress, ik merkte dat er iets was waar hij zenuwachtig voor was en het was niet om mij te zien
Ik zal even toelichten... Een vriend van mij zou ons vervoeren met zijn mercedes s AMG. Chique wagen. Hij heeft ook een Ferrari en daar zouden wij onze trouwfoto s mee mogen nemen. Wat die vriend nu gedaan? Hij was mijn man iets vroeger gaan oppikken om een testrit te maken met...jawel...de Ferrari. Een testrit om te zien of hij er goed mee kon rijden om dan mij met de Ferarri op te pikken en samen naar gemeentehuis te rijden. Dus '..eigenlijk was mijn ventje meer zenuwachtig om met de Ferrari te rijden dan om mij te zien. Hihi...
Ik moet je eigenlijk niet vertellen dat onze aankomst schitterend was, samen in de Ferrari.
Het officiele gedeelte was aangenaam. Ik had daar wat schrik van, maar mijn schoonzus en beste vriendin hebben iets persoonlijks voorgedragen , we hadden twee liedjes voorzien en mijn kindjes mochten ook een akte tekenen, mijn angst was dus onterecht. Na de plechtigheid hadden wij buiten een receptie voorzien en mijn kindjes had ik aan een snoepbuffetje gezet. Zij zorgde ervoor dat alle kindjes een snoepzakje konden vullen. Heerlijk moment. Het volgende op de planning waren de foto s. Eerst samen met mijn kindjes naar het voetbalveld gereden. Ik in de goal,met keerpershandschoenen, een duel met mijn man,.... Leuk!
Dan naar de haven van Antwerpen.
Om 16u aangekomen in onze feestzaal voor de receptie. Net op tijd. DEze hebben we buiten gehouden. Heerlijke hapjes, blije gezichten, wat verwachte je nog meer?
Om 18u receptie afgerond om dan om 19u te beginnen met de avondgasten te verwelkomen. Ook hen kregen een kleine receptie in de tuin van onze feestzaal. 19u45 werden ze dan tafel per tafel naar binnen begeleid. Iedereen had bij aankomst een cinematicket met een film op. Onze dj speelde dan de Themesong van die film tijdens dat de gasten binnen kwamen. We hadden 10 tafels , dus 10 verschillende themesongs. Was geslaagd! Toen iedereen binnen was het onze beurt. Ook hier hadden we aangepaste muziek, helemaal uitgeteld, want op 1'38 zouden we binnenkomen. We stonden achter de hoek te wacht, zaal was muisstil alleen onze muziek. Mijn man tilde me op en droeg me naar binnen. Heerlijk...het gejuich, het applaus...hemels.
Daarna lekker gegeten. Speech gehouden, ook mijn kindjes hebben tekstje gelezen voor mijn man. Ik denk dat geen enkele vrouw het droog had gehouden als ik de reacties mag geloven. Dan was het tijd voor Het dessertbufet. Jammer dat ik heel de dag geen honger had. Vervolgens onze openingsdans. Take my breath away... Ingestudeerd dansje van de dansschool. Ook weer dan gejuich...kippenvel!
En daarna....feesten!!!! Tot 3u30 en dan hebben. We de dj gevraagd op te stoppen. Echt iedereen stond op de dansvloer ( wij hadden alleen maar , naast onze ouders, jongen mensen op ons feest) . Ik zet hier later nog foto s op en hoop dat ik eentje heb van de zaal, dan zie je echt allemaal lege tafels en een dansvloer vol volk.
Een verslagje van onze nacht ga ik niet neertypen, maar ook die paste perfect in dit sprookje ;-)
Ja ja...zoals alle getrouwde vrouwen hier zeggen '..het vliegt voorbij, het is genieten van de moment dat je je ogen opendoet tot je gaat slapen.
Foto s volgen nog. Xxx

inneke
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1869


krista
9-8-2013
 Meld misbruik23-6-2014 21:23:50

Klinkt geweldig.

Nogmaals een dikke proficiat X




Lore
25-4-2015
 Meld misbruik23-6-2014 21:27:26

Super! Proficiat!



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik24-6-2014 11:09:15

Bedankt !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info