Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze mooiste dag 17/05/2014

  22-6-2014 11:07:44
Lieve bruidjes en bruidegommetjes

Het heeft even geduurd maar nu maak ik even tijd voor mijn verslagje.Wij zitten volop in de verbouwingen daarmee is het nog niet vroeger gelukt.

Wat een prachtige dag hebben wij beleefd. Ik krijg nog steeds wateroogjes als ik naar onze foto's kijk.

Wij waren 25 Januari reeds voor de wet getrouwd omwille van ons huis maar voor ons was 17 Mei de "echte" dag. Rond 7u30 is mijn hartsvriendin mij thuis komen ophalen om naar de kapper te gaan. Vlug de mooie witte strikken aan haar auto gehongen en weg waren we. Mijn ventje heeft me nog uitgewuifd want we hadden gekozen om samen in ons kampeerhuisje (hihi zo noemen we het nu met de werken) te slapen. Ik had eigenlijk niet echt zenuwen, in de gehele voorbereidingsperiode ook niet gehad. Dus rustig de haartjes laten doen door mijn kapster die me door en door kent dus ik had totaal geen schrik dat iets maar mis kon gaan. Het was dan ook prachtig, "een echt prinsesje" want zo wou ik het ook. Krulletjes, tiara...
Mijn vriendin ook haar haren laten doen dat we omstreeks half 10 klaar waren om bij mijn mama te vertrekken. Daar toegekomen was de visagiste al aanwezig. Ook een heel goeie vriendin van mij die ook mijn bruidsnagels gedaan heeft. Mij rustig laten opmaken vooraleer ik in mijn prachtige jurk kon. Mijn mama en beste vriendin hebben me vervolgens geholpen bij het aankleden. Prachtig moment vond ik dat. De fotografe was ondertussen ook al toegekomen en het was de moment om me te showen bij mijn broer die getuige was en schoonzus. Iedereen vond het prachtig. De zenuwen begonnen nu toch wel een klein beetje te komen. Omstreeks 12u zou mijn ventje me komen ophalen om naar de suite te rijden bij zijn ouders, wij hebben het een beetje omgekeerd gedaan maar omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik jaren in het appartement van mijn mama alleen heb gewoond wou ik niet iedereen daar laten samen komen. Het gaf me niet dat "goed" gevoel. De minuten tikten weg een geen Cedric te zien, ondertussen al naar mekaar aan het smsen want het klopte niet. Gebeld naar de firma van de bruidswagen en bleek dat zij een uur later hadden opgeschreven. Lap daar ging mijn rustig gevoel...De auto ging direct vertrekken om Cedric op te halen en vervolgens mij. Ongeveer 45 minuten later dan voorzien was hij daar dan, zo spannend, traantjes kwamen in mijn ogen toen ik hem zag. Wat zag hij er ook prachtig uit. En ja hij vond mijn jurk supermooi. We straalden samen bij het buitengaan. De buren stonden te kijken, fantastisch iedereen die daar voor jou staat. Vlug in de bruidsauto en naar mijn schoonouders voor een kleine lunch. Daar hebben we jammer genoeg weinig van kunnen genieten want we waren al achter op schema en moesten de foto's nog nemen. Gelukkig lag alles heel dicht bij mekaar. Om 15u was het dan zover om het "JA" woord te geven in onze kerk. Het was een mooie mis voorgegaan door onze pater. Dan vlug vertrekken want om 16u30 begon onze eerste receptie al die tot 18u30 duurde. Honderden felicitaties later kon om 19u de 2de receptie starten met aansluitend het diner en avondfeest. De zaal zag er prachtig uit, mooi gedekt met de boemen en grote kandelaars en het eten was ook super. Iedereen heeft er complimenten over gemaakt dus wij waren echt blij met onze keuze. Ons dansfeest heeft dan nog tot 6u geduurd en dan moest ik tegen de DJ zeggen dat het genoeg was. Onze vrienden weten ook van geen ophouden :-) . Onze beentjes waren moe en vooral mijn voetjes zwart. Ik had mijn schoenen uitgedaan. Moe maar voldaan terug thuis gekomen want sanderendaags snachts vertrokken we al op reis. Die was ook prachtig, Florida & 4 dagen cruise Bahama's.

Het was een dagje om nooit te vergeten. En zoals hier ook al veel gezegd het gaat zooooo snel die dag. Mijn ventje heeft ook zo hard genoten en hij had niet verwacht dat hij het zo speciaal ging vinden. Zaaaaalig gewoon. En nu genieten we nog elke dag na.

Een grote dankjewel aan volgende:

Couture Ann - Winkel van mijn bruidsjurk

Le Salon - mijn lieve kapster Marjolein (Aalst)

Tifany nails - voor mijn make-up en bruidsnagels

Nostalgic cars maar dan vooral onze chauffeur die zich zo ambetant voelde omdat hij te laat was maar het lag gewoon aan de firma die hem de foute info heeft doorgegeven. Jammer dat zij nog steeds geen verontschuldigingsmail gedaan hebben!

Feestzaal - Hof Ter Meyghem, prachtige zaal, lekker eten. Vooral Caroline ze is zo lief en vriendelijk. Kortom ik denk dat wij zeker ooit nog iets zullen organiseren in deze feestzaal.

DJ Hans Gauchez - Voor ons feest zo super te maken met je muziek.

Ziezo ik zet hier nog de link naar mijn fotoalbum of Facebook, ik heb het openbaar gemaakt.Veel succes nog aan iedereen met het verdere plannen.
En vooral iedereen bedankt hier op het forum voor het delen van ideeën en plaatsen van reacties.

Vele groetjes
Een overgelukkige getrouwde vrouw

https://www.facebook.com/kelly.steeman.3/media_set?set=...

Kelly
17-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1739


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik22-6-2014 12:10:40

Super mooie foto's! Hele mooie jurk, met die kanten details. Ook de schoenen met kant vind ik prachtig!
Was jij van schoenen gewisseld precies? :-)
Veel succes nog met de verbouwingen!



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik22-6-2014 13:08:09

wauw jullie zagen er fantastisch uit :-)

Dikke proficiat ;-)




Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik22-6-2014 13:43:41

Oooh ik ben nog iemand heel belangrijk vergeten namelijk de ontwerpster van onze ringen Tanja Katzmann. Ik ken haar al enkele jaren en zij levert prachtig werk. Zeker een aanrader. Je krijgt ook achteraf een boekje met foto's terwijl ze de ringen aan het maken was.

http://goudsmid-katzmann.be

Groetjes



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik22-6-2014 13:47:56

Hey Mieke

Bedankt voor je lieve reactie.
Inderdaad deze schoenen waren eigenlijk een maatje te klein want onlangs heb ik vernomen dat de schoenen van Rainbow kleiner zijn dan je normale maat. Wel jammer dat de bruidswinkel dat niet gezegd heeft en omdat ze er ook niet echt vriendelijk waren dierf ik ze niet meer ruilen. Ik heb het zo lang mogelijk uitgehouden maar tijdens de receptie gewisseld met schoenen die ik gewoon ben maar wel evenhoog waren. Tenslotte zag je dat niet he.

Groetjes



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik22-6-2014 13:48:20

Dankjewel Kelly :-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik22-6-2014 22:27:05

Proficiat!! :-)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik22-6-2014 23:00:59

Proficiat met jullie trouw!! Ik kan de fotokes niet zien klopt dit?? :-(



Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik23-6-2014 18:47:52

Hey Mieke

Dat is raar want de map staat openbaar en ze kon bekeken worden door de bruidjes hierboven...

Groetjes



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik26-6-2014 12:46:17

Supermooie foto's!! Proficiat!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik26-6-2014 23:47:08

Gelukt heb op foutmelding geklikt en ze verschijnen. Heel mooie fotokes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-6-2014 11:22:57

Mooie jurk!!
En ook een mooi kostuum van de bruidegom, mooi van kleur!
Proficiat!



Amelie
24-10-2014
 Meld misbruik7-7-2014 9:16:27

Bedankt voor je verslag!

24 oktober zal mijn trouwfeest ook doorgaan in Dendermonde.
Ik ben blij dat alles goed in orde was bij jullie!
Hebben jullie met de Dj kunnen afspreken welke muziek jullie op het feest wilden?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info