Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spullen te koop ! :-)

  20-6-2014 13:22:03
Beste bijna-bruidjes !
Ikzelf ben nu al een tijdje getrouwd, en kan nu beetje afstand doen van onze spullen die wij kochten voor onze trouw... en dat wil ik eerst aan jullie vertellen/verkopen.
Klik gewoon op de link voor meer info/foto's, dan is het meteen duidelijk ;)
Het gaat om:
- 2 prachtige ivoren bruidsparaplu's, doorsnede 102 cm
( houten stok, houten handvat, 8 banen, lengte 89 cm)
- 6 gekleurde paraplu's (4 beige, 2 donkerblauwe) --> heel leuk effect met suite :)
doorsnede 102 cm, houten stok, houten handvat, 8 banen, lengte 89 cm)
(de gekleurde verkoop ik als pakket)
(aangezien het bij ons toch niet regende, zijn zowel de ivoren als de gekleurde paraplu's niet gebruikt en splinternieuw)
- letters 'LOVE' in hout
- 12 stuks zeepbellenblazers (mijn man wilde dit liever niet...en ik kocht ze al)
- 10 paar stoffen slippers unisex (3 paren maat 36/37; 4 x maat 41/42; 1 x maat 40/41; 1 x maat 43/44 en 1 x maat 45/46)
(Was supertof ! ik had ze in een mand gelegd met een leuke spreuk erop gekleefd en op de dansvloer gezet na een uurtje of twee op de dansvloer.. vele blije gezichtjes :) zowel mannen als vrouwen ;) en ikzelf natuurlijk :-) )
- 54 theelichthouders, transparant, glas 6x6 cm
(gebruikte ik als decoratie op de tafels met theelichtjes in)
- 28 fotokaders: barokke stijl, 13x18 cm (11 lichtere, 18 iets donkerdere) --> gebruikte ik als menukaarthouders, heel tof ! vele goeie reacties op gekregen en diende tevens als decoratie
(zie foto's link, wordt meteen duidelijk)
- valse bloemen: rozen in diverse kleuren (als boeket of los te maken zodat aparte roosjes zijn)
(dit gebruikte ik samen met een voile als decoratie in de auto's op hoedenplank. Ook werd zo'n vals boeketje weggesmeten aan de vrouwen :) ) (ik had er wat teveel gekocht, vandaar overschot die nooit werd gebruikt)
Wanneer de link niet meer zou werken, is het teken dat deze verkocht zijn. Zo kan beetje gevolgd worden wat nog te koop is en wat verkocht werd.

Kathleen
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1735


sarah
25-7-2015
 Meld misbruik20-6-2014 13:37:31

Ik zou graag de teenslippers willen! (ik had hetzelfde ideetje ;) ) Waar heb je ze gekocht? Want ze zijn wel mooi van kleur maar maat 38 en 39 ontbreekt precies? Dan kan ik die nog apart bijkopen... Laat je iets weten? roels.sar@gmail.com




Britt

 Meld misbruik20-6-2014 16:28:33

Dag Kathleen,

Ik heb interesse in de barokke fotokaders. Maar heb een vraagje: is dat met reliëf of gewoon een print, want ik zou ze nog willen schilderen in off-white en dan zou ik willen dat je de het barok motief nog ziet, vandaar... . Ik hoor het graag van je.





Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik21-6-2014 8:45:01

Slippers zijn verkocht.

Kaders zijn besproken. En als niet door zou gaan, zijn ze voor degene die ze ook wilden (en ik dus een mailtje stuurde)

De rest nog te koop.
Ik hou het opzij voor degene die eerst reageert/beslist.



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik24-6-2014 16:00:32

kaders verkocht



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik1-7-2014 12:57:24

letters 'LOVE' verkocht


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...