Terug naar overzicht
Heel mooie jurk!!!Groetjes,Véro
Hey,Heel mooi kleed. Je staat er prachtig mee.Groetjes
Proficiat meid, je ziet er inderdaad echt wel mooi uit!(ben jaloers dat ik ook geen foto heb durven nemen...)Jessika 27/07/07
hey peggy,wat een mooi kleedje!ben zelf ook wel voor die stijl.Rond februari ga ik ook op jacht, ben eens benieuwd wat dat zal worden haha.groetjes van peggy22/09/2007
PeggyJe hebt een goeie keuze gemaakt! Heel mooie stijl.GroetjesPatriciaP.S.: hoe lopen de examens?
Hey,het staat je inderdaad héél mooi.Groetjes,Lieve
Wauw, vind het echt een mooi kleed, zelf wil ik ook in die stijl gaan, maar dan zonder bandjes !
Op de foto sta ik erop met bandjes, maar ik ga ze niet nemen. In ieder geval toch niet in die hoedanigheid. Als ik de volgende keer ga passen (april) da ik ofwel de bandjes achter mijn nek laten knopen en eventueel nog twee bandjes bestaande uit kleine pareltjes laten bijzetten. OFWEL ga ik het dragen als bustier zonder bandjes.Dit was oorspronkelijk de bedoeling, maar ik heb gezien dat de laatste mode erin bestaat verschillende bandjes rond de nek te laten knopen.Omdat dit een vrij klassie kleed is was het misschien tof om er ook een modern accent bij te voegen.Ik heb nog een vraagje: zouden jullie als kleur van kostuum voor de mannen voor zwart gaan of misschien toch maar bruin aangezien mijn kant bovenaan in het bruin is?Merci Peggy
ik zie geen foto, is hij er al af?
Ja ij ijs er ondertussen al af. Maar als je je mailadres geeft wil ik em gerust eens doormailen hoor.Peggy