Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stijlvolle manchetknopen

  19-6-2014 12:05:55
Waar kan je mooie en stijlvolle manchetknopen vinden? Geen intitialen of zo, maar gewoon mooi in zijn eenvoud... Merci alvast.

Britt

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1138


Silke
29-3-2014
 Meld misbruik19-6-2014 12:56:53

Ik heb die voor mijn man toen in de juwelier gekocht ... :-)
Niet overdreven veel keuze (toen toch niet), maar exact de knopen die ik wou.
In de 'echte' winkels (à la Hugo Boss ed.) hebben ze ze ook, en in Inno ook.
Of kijk eens online: http://www.manchetknopen.com/ ?



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik19-6-2014 16:38:58

Elke deftige kostuum- en/of hemdenwinkel volgens mij.



Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik19-6-2014 20:50:17

Manchetknopenonline.be
Daar heb ik ze gekocht voor onze getuigen,



Britt

 Meld misbruik24-6-2014 11:27:03

Bedankt voor de tips. Wilde even laten weten dat ik ondertussen online een leuk paar gevonden heb, vintage style. :)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info