Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 dagen , stress

  19-6-2014 9:30:14
Nog 2 dagen op de teller, zaterdag is het zover ! En echt nog veel te doen , het worden de drukste dagen ooit, vandaag alle aankopen voor de receptie.
Morgenvroeg starten met de hapjes klaar te maken, zaal op te stellen , muziek installeren, versieren ,.... Jeetje wat komt er veel bij kijken !

Sarah
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 869


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik19-6-2014 11:04:22

Hey Sarah,

Doen jullie de receptie zelf? Is dat dan thuis of ook in de feestzaal?
Wij zijn nog aan het twijfelen hoe we dit zullen doen, dus het is altijd leuk om ideetjes van anderen te horen.
In elk geval heel veel succes en vooral veel plezier met jullie trouw!
Geniet ervan!
Inge



Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik19-6-2014 14:05:31

Hey Sarah :D

hier is het zaterdag ook zover ;D
vandaag nog wijn en cava gaan halen. Morgen bijval voor op de toastjes.
Chips en nootjes moeten we ook nog aankopen. moet nog achter mijn ballerina's geraken.
ik moet men huis nog helemaal terug rommelvrij maken :D
en morgen wordt het echt lopen.
om 10 uur de zaal gaan gereed zetten, tijdens de middag even terug naar huis omdat onze kids thuis komen eten.
dan terug. als die eindelijk gedaan tweede deel van drank gaan halen.
S'avonds nog achter men stiefkinderen.
ik moet morgen ook zeker niet vergeten om mijn kleed uit te hangen...
en zaterdag... oh help... met 5 kindjes :D ik hoop dat ze wat langer slapen :P
het wordt echt nog stressy hier :D



Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik20-6-2014 7:21:51

Hej Inge wij hebben een feestzaal gekozen waar we alles zelf mogen doen.
Sebiet om 09:00 begin ik met enkele vrienden aan de 800 hapjes , er komen een 100 tal personen. Tegen 12:00 hopen we gedaan te hebben en gaan we de feestzaal opzetten en versieren en komt de brouwer, muziek regelen we ook zelf met de iPhone en boxe. Tot nu toe verloopt dat alles zelf doen enorm goed! Ik wil je gerust volgende week wat foto's doorsturen!

En wow Cindy zoveel kindjes haha, wij hebben er eentje van 1,5 jaar en zal vanaf vanavond bij de meter gaan slapen, omdat de
Kapper pas om 09:00 komt en wij trouwen om 10:30 dus tog wel zenuwslopend hihi



Inge
22-8-2015
 Meld misbruik20-6-2014 7:42:38

Hey Sarah,
Veel succes met de laatste voorbereidingen, ik hoop voor jullie dat je alles mooi op tijd klaar krijgt!
Je mag me zeker wat foto's doorsturen, vind ik altijd leuk om naar te kijken!
inge.vanhoven@gmail.com

En je gaat geluk hebben met het weer ook!
Welke openingsdans heb je gekozen?

Groetjes
Inge



Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik20-6-2014 8:35:12

Ja ik hoop het, belgie zal wel niet zoveel met Nederland schelen qua weer. Onze openingsdans zou van Wet wet wet - love is all around zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...