Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21/06/2014

  19-6-2014 7:19:02
Bruidjes
Overmorgen is het zover!
Na lang voorbereiden is onze dag aangebroken!
Nu nog hopen dat we allemaal mooi weer hebben en dat we kunnen genieten van elke seconde.
Onze laatste weken voorbereidingen zijn hel geweest door problemen en ruzies in de familie, zeer jammer.
Toch hoop ik dat ik het op de trouwdag kan vergeten.
XX Lynn

lynn
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1198


Sarah
21-6-2014
 Meld misbruik19-6-2014 9:27:34

Geniet ervan , overmorgen is het ook onze beurt ! Is enorm spannend en hopelijk gaat het weer goed zijn ! Hier net hetzelfde ruzies tot wel vorige zondag nog, wat gaat dit geven zaterdag ..



Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik19-6-2014 14:07:16

oh blijkbaar is dat overal zo :D
hier ook family troubles :D
maar ze geven allesinds al droog weer voor zaterdag dat is positief! en zon tot 22° we gaan allemaal hopelijk genieten :D
hier wordt het echt zenuwlopen smorgens :D we trouwen maar om 14 uur... brr



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik19-6-2014 14:36:02

Geniet ervan, dames, de dag vliegt voorbij!



Kae
21-6-2014
 Meld misbruik19-6-2014 23:16:39

Ook wij trouwen overmorgen ceremonie om 16u30 hopelijk in de mooie binnentuin van het Geuzenhof te Massemen als het weer het toelaat natuurlijk... duimen maar


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...