Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk meenemen op reis?

  17-6-2014 9:53:18
zijn er hier dames die met brussels airport al gevlogen hebben en kunnne jullie me zeggen of mijn trouwjurk gewoon meemag in het vliegtuig?
heb net even gebeld maar die meneer aan de lijn was zeer kort en grof..
'ja mevrouw, als handbagage tot 5kg' hmm ik ga mijn kleed echt ni in zo een kotteke proppen :D
dus mss hebben getrouwde vrouwen dit al gedaan? en me kunnen bevestiging dat dit helemaal geen probleem is?

Cindy
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2131


Sandra
18-7-2014
 Meld misbruik17-6-2014 10:36:52

http://www.ryanair.com/nl-be/vragen/kan-ik-mijn-bruidsj...

Zelf geen ervaring mee, maar je brengt me op ideeën :)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik17-6-2014 11:37:50

Mijn broer is met zijn vrouw in Cuba getrouwd en haar trouwjurk hebben we in een koffer voor handbagage gestoken.. Met de gewone bagage meegeven durfden we niet voor het geval moest er een koffer verloren gaan..



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-6-2014 11:45:42

Normaal krijg je in de bruidswinkel een mooie hoes voor je jurk, deze kan je dan gewoon meenemen als handbagage x



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik17-6-2014 15:39:49

Doe eens zot en trek hem aan om op dat vliegtuig te stappen. Draag eronder een shortje en je t-shirt en bruidsjurkhoes in je handbagage. Er zijn geen regels waarin staat wat je aan moet hebben om op een vliegtuig te stappen :-)
Midden in de vlucht vind je het te warm en wissel je van kleren. Jurk leg je dan over je benen in de hoes want je hebt het plots te koud. ;-) zeker bij het landen.

Om terug te keren, zelfde truc!
Misschien vinden de stewardessen het wel grappig en origineel en krijg je een glaasje aangeboden.

Succes!!



Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik17-6-2014 16:10:13

op de site van ryaniar had ik al gekeken maar euhm mijn bruidszak is net wat groter dan 55cm :P
heb al via google kunnen lezen dat de meeste er geen problemen van maken en deze dan gewoon omhoog hangen... maar wat als ze nu net moeilijk doen?
mss best een extra valieze aanschaffen om deze hierin te zetten. maar idd wat als ze verloren geraakt?
@katrien dat zou wat zijn :P hihi ik pas niet met men jurk op een gewone stoel denk ik :P



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik17-6-2014 20:47:24

Ik heb die gewoon in de valies gestopt. Gekreukt was ze toch al want wij zijn maandag na ons huwelijk vertrokken. Groetjes



debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-6-2014 9:28:21

Ik heb dit ook eens opgezocht en toen had ik ergens gelezen dat je verplicht nog een vliegticket moest aankopen om je trouwjurk op te hangen..

Weet niet meer met welke maatschappij het was, daarom hebben we beslist om met de auto te gaan :D



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums