Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 14.06.2014

  15-6-2014 21:32:43
Momenteel nog aan het nagenieten met een smile van mijn ene oor naar mijn andere...

S'morgens getrouwd in het stadhuis te Bredene, ontzettend leuk was dat de mensen van mijn werk (buurthuis) talrijk aanwezig waren om dit moment te delen.

S'middags deze prachtige dag verdergezet op het strand in Nederland.

Fotoshoot: Anne Sturm Guerrand
Bij het zien van de foto's kunnen we zo ontzettend nagenieten.

Zeker een aanrader!!! Hoe zij het licht bespeelt, de wind, de locatie, de mogelijkheden,... Foto's zeggen in dit geval meer dan woorden. Ze woont net over de grens in Nederland, maar doet ook fotosessies in België en Frankrijk.

Leuke tip van de fotografe: kies voor een kleurrijk boeket, dit zorgt voor mooie foto's op witte jurk.

Reeds enkele foto's zichtbaar op: http://www.annesgtrouwfotograaf.com/#!sara--kevin/c1urx

Huis van de Mens
Anne-Flor (consulente van HvdM) heeft onze ceremonie tot het uiterste toppunt kunnen drijven. Was zo ontroerend en persoonlijk! Prachtig en volledig hoe we onze liefde wilden delen met de medegasten. Ontzettende aanrader!!!

Strandpaviljoen PUUR

Prachtige locatie te midden tussen duinen en zee. Lekker gegeten, alles vlot verlopen.
In het strandpaviljoen kon slechts tot 1 uur s'nachts gevierd worden, dit werd dan ook kort en krachtig gedaan! Echt een aanrader om vroeger te beginnen met het dansfeest (+/- 10 uur) en dan er een stevige lap op te geven. We konden in alle schoonheid eindigen, met nog een volle dansvloer en een goed gevoel.

DJ Dylano

Deze man kent zijn vak!!!! Onder zeer moeilijke omstandigheden (hevige wind, locatie, beperkte opstelmogelijkheden,...) heeft Guido gezorgd voor de perfecte technische ondersteuning van onze ceremonie op het strand. Mensen hebben onze ceremonie duidelijk kunnen volgen van begin tot einde (letterlijk en figuurlijk), wat niet vanzelfsprekend was op deze locatie. Ook perfecte timing van muzieknummers doorheen de ceremonie.

De zaal diende omgevormd te worden tot een danszaal (stoelen en tafels aan de kant). Ondertussen maakten we een groepsfoto buiten. De Dj diende zijn installatie in een mum van tijd te verplaatsen en hij heeft dit super gedaan!!! Had alle begrip voor de situatie en ging zeer professioneel te werk.

Ons openingsnummer was Dirty Bit van Black Eyed Peas (een flashmob). Deze werd ingezet met een romantische openingsdans, waarna onze vrienden en familie de dans aanvulden. Zo werden wij op dit moment omringd met onze dichtste vrienden en familie.

De Dj heeft echt iedereen van begin tot einde aan het dansen gezet!! Jong en oud!!! Super ambiance, sterke nummerkeuze, ontzettend veel kwaliteitsmateriaal, mooie lasers, zonder overdrijven een gepast vleugje 'mist', zeer aangenaam en correct in omgang,...

Bruidjes echt een aanrader !!!! Hij heeft ons dansfeest echt gemaakt!
En verrassend voor een kleine prijs! Zijn zoon was ook mee (Dj in wording ;-)) zeer fijne jongen. We zijn deze mensen dan ook zeer dankbaar!

Uitnodigingen Twees

Wij hebben gewerkt met een conceptkaart met verschillende fotokaartjes en uitnodingskaartjes erop. Heel veel positieve reacties op gekregen.
Aanrader: een soort van tijdsplanning met de mensen meegeven van begin tot einduur met telkens een leuk symbooltje ernaast.

Bruidjes wij hebben van de volledige dag ontzettend kunnen genieten!
Dit komt vooral omdat wij echt aandacht aan elkaar konden geven en ons geen zorgen maakten over het feit dat er iets fout zou kunnen lopen (ondank mijn controledrang en lichte vorm van perfectionisme ;-))

Bedankt ook aan alle bruidjes voor de steun hier op het forum!!!!

En nu nog even nagenieten..........



sara
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1924


Patrick

 Meld misbruik15-6-2014 21:45:26

Heel mooi altijd die strandfoto's, die stevige wind maakt alles nog zoveel mooier.
Een dikke proficiat aan beiden, en dat DJ Dylano top is en zeker voor speciallekes is al lang geweten, goede keuze geweest. Succes.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik15-6-2014 21:56:16

Proficiat met jullie huwelijk! ! Mooie fotokes hoor.



Britt

 Meld misbruik15-6-2014 22:15:02

Mooi! Ook een prachtig trouwboeket!



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik15-6-2014 22:40:57

Is dit Anne-Flor van huis van de mens uit Brugge? Wij hebben ook Anne-Flor, echt heel toffe dame! Blij te horen dat de viering in orde was. Wij wachten vol spanning op 1/08 :-).



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik16-6-2014 6:52:01

Prachtig, van boeket tot locatie!



sara
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2014 10:27:17

Kathleen wij zijn Anne-Flor ontzettend dankbaar!!! Prachtig hoe ze alles in een mooi samenhangend geheel brengt, met hier en daar een vleugje humor en de tekst gevoed met de achterliggende wens van het koppel. Je zult hiervan echt kunnen genieten!



elien
23-8-2014
 Meld misbruik16-6-2014 13:28:17

Amaaai super verslag Sara en heeeeel mooie foto’s!

Ben blij te horen dat je er zooo van genoten hebt!
Maar je had dan ook alles super goed voorbereid hé!
Vorig jaar zelfs al! ;-)
Ik verlang ook al enorm naar onze trouw…
Nog een goeie 2 maand wachten.



sara
14-6-2014
 Meld misbruik16-6-2014 20:48:13

Elien geniet van je ventje op deze dag en dat is het allerbelangrijkste.
Al de rest komt vanzelf wel goed, en loopt er iets niet zoals gepland, achja je bent apetrots dat je man aan je zijde staat ;-) wens je ook een prachtige dag toe!!!
Ps heb je priveberichtje hier op forum 'geaccepteerd' maar niet kunnen lezen;



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik17-6-2014 16:05:37

Wauw supermooi!
Mag ik vragen hoeveel uw boeket gekost heeft en welke bloemen er allemaal inzitten?!



sara
14-6-2014
 Meld misbruik17-6-2014 21:09:51

Cindy, ik dacht een 65 euro, maar weet absoluut welke bloemen, ik dacht pioenrozen? eigenlijk geen flauw idee :-). Mijn vriend en ik zijn gewoon naar de bloemenhandelaar geweest en ik had een schetsje getekend met kleurtjes (zonder enig verstand te hebben van bloemen), gewoon wat ik mooi vind...



Guido

 Meld misbruik19-6-2014 18:29:52




Jarne

 Meld misbruik22-6-2014 14:17:41

Discobar Dylano is inderdaad zeker en vast een aanrader! Ambiance verzekerd voor het gehele publiek!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-6-2014 11:18:49

wauw, mooie foto's!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info