Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 dagen!

  11-6-2014 20:31:47

De stress begint te komen. Ik denk dat we alles wel hebben geregeld behalve nog de misboekjes gaan afhalen morgen. Ik heb vannacht al nachtmerries gehad dat alles in het honderd liep. Ook al omdat ze niet supergoed weer voorspellen voor zaterdag. Regen en misschien een onweer dusja. Hopelijk natuurlijk van niet hé, maar we zullen ons er maar op voorzien.

Iemand tips in verband met dingen die ik misschien toch nog aan het vergeten ben? Er komt zoveel bij te kijken é en alles moet tot in het detail bedacht worden natuurlijk!


Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1236


eline
14-6-2014
 Meld misbruik11-6-2014 20:53:18

Hey!

Hier beginnen de zenuwen ook al de kop op te steken! Mijn nachtmerries zijn dan vooral over mensen die ik vergeten ben uit te nodigen enzo.

Vandaag is onze DJ nog een laatste keer langsgeweest en ik begin terug rustig te ademen.

Alleen het weer...tja al die dagen is het zo mooi weer. Hopelijk vergissen de weermannen zich ;-)

Tips heb ik niet echt. Ik probeer zoveel mogelijk op te schrijven waar ik nog aan moet denken en als ik het dan gedaan heb dan vink ik dat af.

Alvast veel plezier zaterdag en een mooi huwelijk toegewenst ;-)



sara
14-6-2014
 Meld misbruik11-6-2014 21:32:12

Goh hier begin ik ook wat sip te worden van de weersvoorspelling... de ceremonie op het strand, de receptie op het strand,... pfff dan mag je nog een gans jaar voorbereiden. Khoop echt dat het op het juiste moment droog zal blijven!!! Laten we samen duimen!!



eline
14-6-2014
 Meld misbruik11-6-2014 22:11:11

hoi sara, onze ceremonie is ook buiten, in Limburg. Laten we samen duimen dat heel België droog blijft en dat de weermannen zich vergissen! ;-)



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik11-6-2014 22:14:30

Alles komt goed!!!
Kadootjes voor de kinderen aan de kerk in orde?
Eventueel een kleurtje, spraytan?
Ik wens je een mooie dag toe
Xx



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik11-6-2014 22:53:21

Ik bid en hoop ook nog altijd mee dat het op zijn minst een beetje droog blijft zaterdag.
Want hier een BBQ buiten als feest.

Partnerlief huldigt hier al de Italiaanse spreuk "Sposa bognata, sposa fortunata" (een natte bruid is een gelukkige bruid).


Nachtmerries heb ik hier al 2 à 3 weken overigens geregeld. Overdag ben ik doodkalm, maar 's nachts zie ik alle horrorscenario's passeren ...
Maar volgens mij ... Is mijn moeder echt wel 10 keer zenuwachtiger ;). Die zit al heel de week aan de rustgevende (vrij onschuldige) tabletjes ;).



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-6-2014 11:58:52

Hey, hier nog helemaal geen zenuwen. Bij ons alles in orde. Moet straks mijn misboekjes nog gaan halen en lintjes in doen. En morgen ga ik mijn mama helpen met de bloemen en de kerk versieren. En sebiet ga ik nog voor mijn nagels.
Hier maak ik mij ook zorgen over het weer. Maar daar kunnen we toch niets aan veranderen. Liever van ni maar we zullen zien. Nog een dagje. ;-)
Liefs Caroline.



eline
14-6-2014
 Meld misbruik13-6-2014 15:24:34

Juij de weersvoorspelling is terug helemaal in orde! Wat een geluk. Ik heb de afgelopen 2 dagen nog veel laatste werkjes gedaan en nu is alles denk ik klaar. Oef ;-)



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik13-6-2014 15:28:43

Ja gelukkig ik was mij echt al zorgen aan het maken over het weer. Alles komt in orde.



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik13-6-2014 18:48:41

Mijn toekomstige is gisteren nog paraplu's gaan kopen. Hopelijke hebben we ze niet nodig maar we zijn voorbereid. ;-). Hier is ook alles klaar. Ventje sebiet naar zijn ouders en mijn zus komt naar mij. Ben kei benieuwd naar morgen. Zenuwen zullen morgen we komen zeker. Allemaal veel plezier morgen!!!! En geniet ervan. Ook al regent het.
Liefs Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...