Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal regio Oost- of West-Vlaanderen

  11-6-2014 20:13:47
Hoi! Wij trouwen op 5 september 2015 en zijn al volop op zoek naar een gezellige zaal. Liefst vrij van catering... Momenteel staat Hoeve de Rode Poorte te Meetkerke bovenaan ons lijstje. Kennen jullie misschien nog soortgelijke feestzalen? Liefst een hoeve of schuur, voor 220 mensen. En ook mooi meegenomen: met een mooi prijskaartje! Bedankt!

Silke
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2465


Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik11-6-2014 22:11:13

Pottemaekershoeve Meetkerke, fabriekspand Roeselare



Inge
5-9-2014
 Meld misbruik12-6-2014 10:46:49

Dag Silke,

Wij trouwen op 5 september 2014 in het Fabriekspand in Roeselare.
Vrij van catering en toffe eigenares die je goed helpt.

Wij hebben volgende zalen bezocht zonder catering
- Fabriekspand
- Het Eiland in Oostende: heel leuke tuin, binnen is het wat muf, vraagprijs in de zomer is redelijk veel en 2015 zit ook al goed vol
- 't Wyckhuys in Kortemark. Super locatie en aangename vrouw die ons alles heeft uigelegd, jammer genoeg voor ons te klein (max 90 personen zittend)
- Herdershoeve in Eernegem: eigenaar is niet eens komen opdagen op de locatie, huur is maar voor 1 dag (dus opzetten en afbreken de dag zelf)
- Hellegathoeve in Zerkegem: super locatie wel wat duur (niets inbegrepen, lege zaal)

Maar ik denk dat voor 220 mensen enkel het fabriekspand van bovenstaande in aanmerking komt :-)

Veel succes!
Inge



Jolien
5-9-2015
 Meld misbruik12-6-2014 15:02:15

sorry fabriekspand is niet meer vrij :-)
wij trouwen daar op die datum
sorry :-)



Edith

 Meld misbruik13-6-2014 8:46:09

- Balladehof in Zwevegem - grote zaal, was een hoeve vroeger denk ik. Mooie tuin ook. Qua prijs voor het eten, heel schappelijk!

- Domaine De Jaurieu - net over de grens in Wallonië, hoeve, heel groot
http://www.jaurieu.be/nl/ballroom

- Kasteelhoeve in Avelgem - grote schuur, zeker passend voor 220 man, rond de 800euro voor de zaal en stoelen/tafels als ik mij niet vergis. Vrij van traiteur.

- Goed ten Houte in Kortrijk - ook hoeve, prachtige buiten (!!), binnen ruim, met zolder, prijs eten is ook hier weer schappelijk


Als je een zaal tegenkomt (vrij van traiteur) in de buurt van Kortrijk, wil je het mij dan doorsturen? Wij zijn namelijk op zoek naar een zaal om zelf een receptie te houden.
Ons avondfeest gaan wij in Balladehof doen, al veel positieve reacties van gehoord.




carolien
5-9-2015
 Meld misbruik16-6-2014 12:02:27

Hoi,

de zaal de rode poorte is ook niet meer vrij,
Wij trouwen daar op die datum...



carolien
5-9-2015
 Meld misbruik16-6-2014 19:51:48

de hellegathoeve , de pottemaeckershoeve, de heerlijkheid van marrem, t'klein reygaertsvlier westkapelle, kasteel rozelaar, klokhof loppem, ... ik ken er nog velen, maar die liggen verder van brugge...


dus ik weet niet in welke regio je zoekt? geef mij anders een seintje en dan stuur ik je ze allemaal door :-)
veel succes!



Silke
29-8-2015
 Meld misbruik18-6-2014 18:30:44

Jolien en Carolien, geniet van jullie feest! Wij vonden het prijskaartje van de rode poorte echt veel te hoog, zeker omdat er zelfs geen stoelen en tafel ter beschikking zijn. Daarenboven vond ik de eigenares vrij kort, maar tja, ze zal het wel druk hebben. :) Wij gaan vrijdag naar de Pottemaeckershoeve en naar 't Klein Reygaertsvliet gaan kijken. Onze datum ligt nog niet echt vast, dus we hebben nog speling. Carolien, een andere vraag: wie zet jij achter de bar in zo'n lege zaal?

Bedankt voor de tips! En als je nog minder bekende, leuke zalen kent, laat maar weten!



Stijn

 Meld misbruik19-6-2014 1:55:13

Klokhof in loppem en voor catering kunnen wij ook zorgen zie www.the-art-of-cooking.be



carolien
5-9-2015
 Meld misbruik19-6-2014 12:02:09

hoi silke,

Wel onze catering voorziet drank enzo tot 2.00U snachts, en erna (toto 04.00u) gaan wij iemand inhuren die dit nog voor 2 uurtjes ziet zitten, en zorgen wij voor eigen drank (de mensen moeten dan wel betalen voor hun drank anders wordt het veel te prijzig)...
Onze catering regelt ook alle tafels stoelen en aankleding, wij moeten alleen zelf zorgen voor de kaarsen, bloemen en slingers...

Groetjes,

C



Charis
2-7-2016
 Meld misbruik19-1-2015 11:36:22

Beste carolien,

Met welke catering hebben jullie gewerkt?

Groetjes



carolien
5-9-2015
 Meld misbruik20-1-2015 0:26:43

Hoi,
Wij werken samen met silver spoon...
wij hadden die gezien op een trouw van vrienden, echt super service en zeker genoeg eten :-) wij nemen verschillende buffetjes...

groetjes,

Carolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info