Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze mooiste dag - 06.06.2014

  9-6-2014 17:53:49
hoi bruidjes!

de laatste weken heb ik heel wat verslagen gelezen hier dus vind ik dat ik zelf ook iets moet schrijven...

Onze dag begon vrij rustig, we hebben allebei goed geslapen. Alles stond klaar en alles was gepland, dus we wisten dat er weinig mis kon gaan.
De weken, maanden, voor ons huwelijk heb ik heel veel zelf geknutseld en daar heb ik zeker geen spijt van!

Ons huwelijk had een moderne toets: zelf droeg ik blauwe schoenen en juwelen en ik maakte mijn boeket zelf in vilt (blauw en geel). Mijn - ondertussen - echtgenoot droeg ook een gele vilten corsage.
Het thema van het feest vloeide voort uit onze reis naar de VS vorig jaar, waar ik ten huwelijk ben gevraagd. We kozen voor een Amerikaanse schoolbus als vervoer en de tafelschikking tijdens ons feest verwees naar heel wat plaatsen waar we zijn geweest. Voor alle decoratie werd geel en blauw gebruikt.

Op de foto's is het nog even wachten, maar hieronder wil ik toch graag volgende mensen heel erg aanbevelen:

- Stefanie van Belleroos (Drongen): voor de prachtige bruidsmake-up en opsteekkapsel, ik zag eruit als een prinses en kreeg enorm veel complimentjes!

- La Sposa (Roeselare): bruidsjurk

- Villa Verdi (Sint-Martens-Latem): kostuum

- Retro Ceremonievervoer (Hoboken): perfect op tijd, perfect onderhouden en heel vriendelijke chauffeur!

- Le Jardin Bohémien (Gent): perfecte locatie voor de lunch, we zaten met de hele suite aan een grote houten tafel. Heerlijk om er even op adem te komen!

- Feestzaal Le Plat Pays (Zandvoorde, Zonnebeke): prachtige locatie, ongelofelijk lekker eten en uitstekende bediening. Een dikke pluim voor de kok om een heel creatief menu klaar te maken voor de vele vegetariërs en veganisten op ons feest! Ook de suite in de B&B bij de zaal was een 10/10 waard!

- DJ Franky van Studio Sensation: een man die zijn vak kent, de dansvloer is geen moment leeg geweest!

- Juwelen Buseyne (Poperinge): ringen

- Fleurfatale: mijn juwelen

Het is heel erg waar wat iedereen zegt: GENIET van jullie dag, het gaat zo voorbij...

Wij zijn heel erg blij met onze grote dag, we zouden het zo opnieuw doen, en precies op dezelfde manier!

Sofie & Bart

Sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2417


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-6-2014 20:51:29

Een dikke proficiat met jullie huwelijk !!! :-)
Bedankt voor het verslagje.



sarah
5-7-2014
 Meld misbruik12-6-2014 21:34:25

Proficiat !!

Van ons is het binnen 2 weken onze beurt :)
Ook in Le Plat Pays :)



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik12-6-2014 21:47:42

Alvast proficiat! Je mag op je beide oren slapen wat het feest betreft, Karolien en haar team zullen er iets geweldig van maken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info