Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips en tricks

18-1-2007 12:40:50
Helaba,

Even een algemene vraag, heeft iemand bij andere trouwfeesten iets origineels gezien waarvan je dacht dat dat een meerwaarde gaf aan heel het feest (ik bv.: gluhwijn voor een wintertrouw, of speciale bedankjes, uitnodigingen, etc.)... Tis om ook wat originele inspiratie op te doen.
En een vraag voor bruidjes die al getrouwd zijn: welke tips zou je aan ons geven (om te doen op ons trouwdag) waarvan je dacht dat het handig zou zijn geweest als je het voor jouw dag op voorhand wist?

Groetjes,
Sheron
02-02-2008

Sheron
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 340

Veroniek

Meld misbruik18-1-2007 13:22:58

Hoi

Wij hebben al 2 speciale zaken gezien.

1) Dit was georganiseerd door de trouwers: een cartoonist laten komen en van bepaalde mensen een cartoon maken.
2) Dit was georganiseerd door de getuige: een kijkdoos met bewerkte foto's van de trouwers (je zag duidelijk dat het bewerkt was) en als je wou kijken moest je iets in het zakje steken dat aan de doos ging. Het ingezamelde geld was voor de trouwers.

Ben ook eens benieuwd wat we hier allemaal gaan lezen...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik18-1-2007 19:28:27

Hallo,
Misschien niet zo superspeciaal, maar wij zullen dit ook doen op ons feest: fusée s ronddelen aan iedereen en tijdens de openingsdans laten aansteken. Heel mooi!
Groetjes,
Mieke

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-1-2007 7:57:21

Ook gezien: een trouwkoppel had een hartvormige kader gemaakt en iedereen die binnen kwam, mocht eerst op de foto terwijl ze die kader vasthielden. Héél mooi!

Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik19-1-2007 9:45:00

Wij hebben voor mijn zus
ballonnen opgelaten aan de kerk, maar daaraan hun foto en een email adres waarop een berichtje kon gestuurd worden om hen te feliciteren. Ze hebben wel maar 3 reacties gekregen, weliswaar vanuit Nederland, maar ik vond dat wel tof !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...