Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik word gek ...

  6-6-2014 20:59:20
... van de interesse in mijn trouw op mijn werk!

Pas op, ik vind het héél leuk dat mensen gelukkig zijn dat ik trouw en meeleven.

Maar 30 keer per dag de vraag mogen beantwoorden "wanneer trouw je nu weer?" (of de variant "nog hoeveel dagen?") of "en alles klaar?" of "en niet te zenuwachtig?" of "wanneer vertrek je nu weer in verlof?" (2 weken huwelijksreis direct na de trouw) of "ah ja, jij trouwt volgende week ergens, hé?" ... En dat elke dag opnieuw!

Ik word er echt onnozel van en ik heb stilaan zin om een bordje rond mijn nek te hangen met alle standaard antwoorden ;). Natuurlijk doe ik dat niet, maar trop is toch echt teveel.

Nog mensen die "te veel" interesse ervaren in hun omgeving?

Ik ben echt blij dat het weekend is! En dat ik maandag en dinsdag sowieso nooit werk, dus nog maar 2 dagen te gaan heb (vrijdag heb ik verlof, zaterdag trouwen we).

Mijn collega's - en die van mijn toekomstige - zijn bovendien overigens niet uitgenodigd voor 't feest. Ik doe in september een receptie op 't werk tijdens de middag voor hen.
Niet van niet willen, maar we zagen het echt niet zitten om nog es 20 man van mijn kant + partner en 30 man van zijn kant + partner te vragen als we eigenlijk maar feesten met 60 man.

Kiekske
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1406


Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-6-2014 12:09:42

Wij vragen ook geen collega's hoor kunnen ze niet roddelen...heb je die gezien en wat had die aan en die geeft veel gedronken...



sanne
6-9-2014
 Meld misbruik7-6-2014 13:35:12

Bij mij op zich niet telkens dezelfde mensen die het vragen, maar wel telkens andere mensen die hetzelfde vragen :)
Inderdaad wel wat vervelend, maar dat kan je hen ook niet kwalijk nemen.

In jouw geval is het inderdaad wel heel erg vervelend dat het steeds dezelfde mensen zijn met de zelfde vragen! Dan zijn ze toch ook niet heel erg geinteresseerd als ze je antwoorden niet kunnen onthouden :)

x



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik7-6-2014 17:02:28

Hier was dat ook zo. Vooral de vraag "en, nog nieg te zenuwachtig?"...ik antwoordde na lange tijd met "nee, ik denk dat jij meer zenuwen hebt als ik" of "van zo'n vragen word ik zenuwachtig, anders niet" :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...