Terug naar overzicht
duuuuur, zeer duur naar mijn mening. Wij zijn toen ook naar hvw gaan zien en toen rekenden ze vanalle toeslagen op om gewoon een stoel wat mooier te maken (7€ per stoel om een witte drappage op te leggen bvb, want die stoelen zelf waren niet mooi)Ik zou het niet aanraden. maelstede is van dezelfde keten dacht ik , dus dat zal waarschijnlijk wel dezelfde prijsklasse zijn.
Wij trouwen op 16 mei eerstkomend in zaal "symfonie" in Maelstede en ik moet zeggen dat wij tot nu toe heel tevreden zijn over de samenwerking. Ik ben er ook ooit naar het feest van een vriendin geweest en dat was tot in de puntjes verzorgd. In november mochten we al eens gaan eten met onze ouders en ook dit is zeer goed meegevallen. Wat de prijzen betreft: je kunt daar natuurlijk zo ver in gaan als je wil, maar de prijzen liggen zeker niet hoger dan in andere doorsnee zalen.'t Is wel een feit dat de zalen van Maelstede mooier zijn dan de zalen van Van wonterghem zelf. In Maelstede moeten wij alleszins niet bijbetalen voor van alles en nog wat.Wij zouden het tot nu toe alleszins aanraden om eens te gaan kijken!groetjes,Valerie16/5/2007
Hallo,Wij zijn een kijkje gaan nemen in Maelstede en Huis Van Wonterghem. Aangezien wij met een kleinere groep zijn leek de symfonie (maelstede) ons iets te groot. Ze hebben ook een kleinere zaal maar daar stond de tuin mij niet aan. Ik vond die te ingesloten. Daarna zijn we naar Huis van Wonterghem geweest. Deze zaal vond ik heel goed. Ik was meteen verliefd op hun receptieruimte : een wintertuin bij slecht weer, een gezellig binnenplaatsje bij mooi weer. Ik vond de prijzen ook meevallen. Ze zijn zeker niet duurder dan andere zalen. Een minpuntje vonden wij dat ze tijdens de receptie niet werken met forfaits. Je weet dus niet goed waar je zal uitkomen. Wel zijn we er steeds heel vriendelijk ontvangen geweest. Ik heb er al enkele trouwfeesten meegemaakt en die waren stuk voor stuk super. Ik zou dus niet twijfelen als ik jou was ...groetjes,Mieke
Hallo Petra,Wij hebben ook beide zalen bezocht en wij vonden persoonlijk zaal Symfonie in Maelstede het mooist. Naast het mooie kader, is het personeel zeer vriendelijk en professioneel en hebben ze een lekkere keuken. Qua prijzen zit Maelstede/HvW (zelfde prijs) zeker niet ver boven de prijs van andere "concurrenten" in de regio. Nadat we alles nog een keertje op een rijtje hadden gezet hebben we dan ook besloten om op 09/2008 in Maelstede te trouwen. Dit is inderdaad nog niet voor onmiddellijk maar vermits deze zalen zeer populair zijn (nu volop boeking voor 2008) is het aangeraden om er vlug bij te zijn.Alvast heel veel succes met de zoektocht naar een zaal!GroetjesSophie